Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احمدزاده تاکید کرد تیم ملی با این شرایط کارش در جام جهانی سخت خواهد بود

محمد احمدزاده در خصوص شرایط فعلی تیم ملی ایران صحبت هایی کرد.

به گزارش طرفداری، محمد احمدزاده درباره وضعیت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2022 قطر به فارس گفت:

تیم ملی هیچ وقت قبل از جام جهانی بازی‌های آماده‌سازی خیلی خوبی نداشته که بخشی از این موضوع به شرایط کشور و دلیل دیگرش به وضعیت اقتصادی فدارسیون فوتبال و ناآگاهی ما از تقویم حریفان باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:‌

امسال هم قابل پیش‌بینی است هم تیم ملی مانند گذشته نمی‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کند. در دوره‌هایی که فدراسیون وضعیت خوبی از لحاظ ثبات داشت، نتوانستیم دیدارهای دوستانه خوبی برگزار کنیم. اکنون که هیچ چیزی سرجایش نیست، اتفاق بهتری نسبت به قبل نخواهد افتاد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص احتمال برگزاری بازی با تیم‌هایی مانند نیوزیلند، پرو، کاستاریکا و ... در خردادماه به میزبانی قطر گفت:

هیچ‌یک از این تیم‌ها به کار ما نمی‌آیند. نیوزیلند، کاستاریکا و پرو فوتبال‌شان به انگلیس و آمریکا که حریفان قطعی ما در جام جهانی هستند یا ولز، اوکراین و اسکاتلند که ممکن است با ما هم گروه شوند شباهتی ندارد. چند باری قبل از جام جهانی به مصاف کاستاریکا رفتیم اما در نهایت از برگزاری بازی با این تیم در خود جام جهانی به جایی نرسیدیم.

احمدزاده ادامه داد:

نیوزیلند هم به هیچ عنوان به سبک حریفان ما در جام جهانی نمی‌خورد. اگر به مصاف استرالیا می‌رفتیم شاید وضعیت بهتر می‌شد. فوتبال نیوزیلند خیلی عقب‌تر از آمریکا و انگلیس است. شاید از نظر فرهنگی این تیم قاره اقیانوسیه با این دو تیم یا حتی ولز و اسکاتلند شباهت داشته باشد اما از لحاظ فوتبالی با این تیم‌ها قابل قیاس نیست.

او افزود:

حریفی مانند پرو در جام جهانی با ما هم‌گروه نیست. باید دنبال تیم‌های اروپایی بگردیم. هرچند این تیم‌ها هم به دلیل برنامه مسابقات قاره خود نمی‌توانند با ما بازی کنند. برای شبیه سازی با تیم‌های هم گروه خود می‌توانستیم با حریفانی مثل ایرلند شمالی یا جنوبی، مکزیک و ... بازی کنیم اما تاکنون چنین اقدامی برنامه‌ریزی نشده است. همیشه فدراسیون از تقویم  عقب است. باید از 3-2 سال قبل پیش‌بینی می‌کردیم که تیم ملی قبل از جام جهانی باید با چه تیم‌هایی بازی کند اما همیشه فدراسیون صبر می‌کند تا تکلیف هم‌گروه‌های تیم ملی در جام جهانی مشخص شود.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد:‌

این موضوع فقط مربوط به تیم بزرگسالان هم نیست. زمانی که سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم دیدم فدراسیون به هر کشوری برای برگزاری بازی تدارکاتی نامه می‌زد، پاسخ می‌دادند مدت‌ها قبل برنامه بازی‌های تدارکاتی خود را تنظیم کرده‌اند. باید مدت‌ها قبل حریفان تدارکاتی را انتخاب می‌کردیم. حتی اگر قبل از جام جهانی احساس می‌کردیم بازی‌ با این تیم‌ها به کارمان نمی‌آید، طبق توافق با حریفان آن را لغو یا بازی‌های مناسب را انتخاب می‌کردیم.

احمدزاده اضافه کرد:‌

با این وضعیت کارمان برای رقابت در جام جهانی خیلی سخت است. بازی کردن با تیم‌هایی مثل پرو یا نیوزیلند شرایط سختی را برای ما در جام جهانی به وجود خواهد آورد و خیلی بعید است این بار هم با برگزاری مقابل چنین تیم‌هایی شانس‌مان برای صعود از گروه جام جهانی زیاد باشد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام حرفه ای رضا اسدی؛ جدایی قطعی هافبک سرخ ها در پایان فصل حمایت هواداران نساجی از عادل فردوسی پور / عکس رونالد کومان: از زمان رفتنم از بارسلونا، اختلاف با رئال مادرید دو برابر شده است روبرت لواندوفسکی خواهان ترک بایرن مونیخ در پایان فصل / کریستین فالک

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قبل از جام جهانی محمد احمدزاده جام جهانی تیم ها تیم هایی تیم ملی هم گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم جام حذفی عصر جمعه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دقیقه ۵ بازی ضربه گوستاوو پس از برخورد با مدافع تیم ذوب آهن از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت. دقیقه ۱۴ ضربه محکم هاشم نژاد توسط دروازه بان تیم ذوب آهن مهار شد. دقیقه ۲۰ بازی تیم محمد نادری پس از برخورد با مدافع ذوب آهن به کرنر رفت که کمک داور اعلام آفساید کرد. اواخر نیمه نخست برخی از هواداران نور فلش گوشی شأن را روشن کردند. دقایق پایانی بازی بازیکنان تراکتور فشار زیادی روی دروازه تیم ذوب آهن ایجاد کردند که با مصدومیت بازیکن تیم مهمان از فشارها کاسته شد. دقیقه ۵۲ گل دوم تراکتور آفساید اعلام شد. تیم تراکتور برای جبران شکست بازی قبلی در مصاف با ذوب آهن با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان شد و در نیمه نخست چندین موقعیت خوب بدست آورد ولی نتوانست به گل دست بیابد و این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تراکوری ها دقیقه اول این نیمه با ضربه سر مهدی هاشم نژاد به گل نخست دست یافت. دقیقه ۶۱ بازیکن تعویضی ذوب آهن با نفوذ به محوطه جریمه تراکتور گل تساوی را به ثمر رساند. موقعیت تک به تک رحمان جعفری با دروازه ذوب آهن که شوت این بازیکن را پارسا جعفری مهار کرد. دقیقه ۸۰ ضربه محکم آلوز با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم هر ۲ تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و نتیجه این دیدار به ضربات پنالتی رسید. تیم فوتبال تراکتور با ترکیب حسین پور حمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (امیرارسلان مطهری) به مصاف ذوب آهن رفت. همچنین تیم ذوب آهن با ترکیب پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجید علی یاری)، محسن آذرباد، گریگول چابر ادزه، فریبرز گرامی، علی مصلح، مهرداد رضایی (سید پویا مختاری) و محمد حسین اسلامی وارد میدان شد. تیم داوری این بازی را امیر سامان سلطانی، امیر محمد داود زاده، وحید سیفی، حامد سیری و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. در طول بازی شجاع خلیل زاده از تیم تراکتور و محمد قریشی و پویا مختاری از ذوب آهن کارت زرد دریافت کردند. از حواشی بازی می‌توان به روشن شدن چراغ نورافکن‌ها از ساعت ۱۸ اشاره کرد. ورود جیمی جامپ به داخل زمین که با حمایت دروازه بان تراکتور به سکو برگشت. ورود آمبولانس به کنار زمین ورزشگاه و مداوای تماشاگر مصدوم کد خبر 6089320

دیگر خبرها

  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم