Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی هیات هندبال استان فارس اعلام کرد، دور برگشت از مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان کشور، یکشنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در سالن ۲ هزار نفری تختی کازرون و با حضور تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهید شاملی کازرون برگزار خواهد شد تا چهره نخستین فینالیست رقابت‌های لیگ برتر کشور مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور رفت این رقابت‌ها شهید شاملی کازرون نماینده استان فارس موفق شد در اصفهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ رقیب دیرینه و ریشه دار خود را شکست دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال