Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:30:52 GMT

۱۸ شهر اصفهان در وضعیت زرد کرونا / تعداد شهرهای آبی نصف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۲۰۵۳

۱۸ شهر اصفهان در وضعیت زرد کرونا / تعداد شهرهای آبی نصف شد

به گزارش خبرنگار مهر بر اساس اعلام وزارت بهداشت از امروز دهم اردیبهشت ماه شرایط شیوع کرونا در استان اصفهان رو به بهبود است به گونه‌ای بر اساس اعلام رنگ بندی هیچ شهرستانی در این استان در وضعیت قرمز کرونا ثبت نشده است.

بر این اساس در حال حاضر دو شهرستان نائین و فریدونشهر در وضعیت نارنجی کرونا ثبت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شهرستان‌های اردستان، اصفهان، بوئین میاندشت، تیران و کرون، چادگان، خمینی‌شهر، خوانسار، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، گلپایگان، مبارکه، نجف آباد و نطنز در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا ثبت شده‌اند.

در حال حاضر شهرستان‌های آران و بیدگل، کاشان، برخوار و لنجان نیز در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

همچنین باید توجه داشت که هنوز هیچ شهری در استان اصفهان در وضعیت سفید کرونا ثبت نشده است.

کد خبر 5479152

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا وضعیت زرد وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا بیماری کرونا روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ماه رمضان 1401 ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی رژیم صهیونیستی آمار کرونا کرونا ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، مولدسازی دارایی‌های دولت را یکی از سیاست‌های اقتصادی کنونی ومتولید آن را اداره‌های اقتصاد و دارایی در استان‌ها دانست و گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت بهترین شیوه تامین مالی غیر تورمی و غیر رکودی در شرایط کنونی است.
ناصر یارمحمدیان افزود: بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برای نخستین بار منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های مازاد دولت به عنوان درآمد‌های استانی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: تامین بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال از این محل در کشور پیش بینی شده که سهم استان اصفهان نزدیک به ۶۰ هزار میلیارد ریال است.
وی ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همکاران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم این سهم را در استان محقق کنیم و مازاد درآمد هم بوجود آوریم.

طرح مُولدسازی دارایی‌های دولت در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی شد که بر اساس آن دولت باید اموال بلا استفاده، رها شده یا اموالی که ارزش افزوده و بهره‌وری پایینی دارد، و استفاده مطلوبی از آنها نمی‌شود را شناسایی و بهینه‌سازی کند.

دیگر خبرها

  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا