Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@18:26:45 GMT

جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۲۰۵۵

جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز فراخوان داد

دبیرخانه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز با اعلام فراخوانی از علاقه مندان خواست برای حضور در این رویداد هنری مشارکت کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، موسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه ، با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز در نخستین دوره خود پذیرای آثاری خواهد بود که در عین وفاداری به واژه ارزشمند تئاتر در تولید اثر هنری خود به وفاق و انسجام خانواده، گسترش فرهنگ اصیل خانواده های ایرانی اسلامی، آگاهی بخشی و دانش افزایی مردم درباره آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد، بیکاری، طلاق، فقر فرهنگی، مشکلات اقتصادی و نیز اهمیت ویژه به رعایت بهداشت فردی در گسترش بیماری‌های واگیردار پرداخته و یا برای پیشگیری از این آسیب ها راهکارهای اصولی و منطقی نشان داده باشند.

با توجه به شرایط کنونی دنیا و کشور، چنانچه در تاریخ برگزاری جشنواره فراگیری ویروس کرونا افزایش یابد ستاد برگزاری در نخستین فرصت و پس از اخذ مجوز های لازم این جشنواره را برگزار خواهد کرد.

همچنین بازبینی و معرفی آثار راه یافته به جشنواره در تاریخ قید شده در فراخوان انجام خواهد شد و چنانچه تاریخ برگزاری بنا به هر دلیلی تغییر یابد، آثار پذیرفته شده و همچنین پرداخت کمک هزینه گروه ها (تنخواه) در تاریخ جدید که از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام خواهد شد هیچگونه تغییر و جابجایی را شامل نمی شود.

برای مشاهده فراخوان نخستین جشنواره تئاتر خیابانی مهر البرز کلیک کنید.

https://www.farhang.gov.ir/ershad_content/media/image/2022/04/11

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیکاری تئاتر طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود