Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شانزدهمین جایزه کتاب سال شعر ایران (جایزه شعر خبرنگار) و در بخش ویژه شاعران بدون کتاب که هرساله باهدف کشف استعداد‌های شعری برگزار می‌شود، سبحان زنگی از آتش نشانان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توانست با کسب امتیاز لازم به مرحله پایانی شانزدهمین دوره جایزه شعر خبرنگار معرفی شود.

وی از شاعران سپیدسرا است، که بیشتر آثارش با نوعی کشف و زبان نو ریشه در اندیشه اجتماعی همراه است و از زبانی فخیم، آهنگین و آرکاییک برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه شعر خبرنگاران رقابت ادبی سالانه است که به آثار انتشار یافته در زمینه شعر به زبان فارسی در ایران و دیگر کشور‌های فارسی‌زبان اعطاء می‌شود و از آن به عنوان کتاب سال شعر خبرنگاران نیز یاد می‌شود که نخستین دوره آن در سال ۱۳۸۵ برگزار شد.

داوران این جایزه ادبی نیز از میان خبرنگاران و روزنامه‌نگار‌ها و افراد دارای همکاری مستمر با مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های انتخاب می‌شوند.

 شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال شعر ایران به انتخاب «خبرنگاران» همچون سال‌های گذشته، در سه بخش «کتاب سال»، «ویژه» (شاعران بدون کتاب شعر) و «تجلیل» (از یک عمر فعالیت شعری)، با داوری جمعی از شاعران خبرنگار و فعال رسانه در حوزه فرهنگ و ادبیات، برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعر شاعر خبرنگاران روزنامه نگاران کتاب سال کتاب سال شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد

فیلم کوتاه «گراوید» از میاندوآب به کارگردانی امیر اسکندریان نامزد دریافت بهترین جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فیلم کوتاه «گراوید» به کارگردانی امیر اسکندریان نویسنده، بازیگر و کارگردان میاندوآبی با موضوع کودک همسری نامزد دریافت بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

این فیلم کوتاه با موضوع کودک همسری و شناساندن آسیب‌های آن توسط عوامل انجمن هنری «اشک صدف» میاندوآب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

تصویربرداری این فیلم کوتاه در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز انجام شده و هادی افتخارزاده، مائده حسن‌زاده، وحید فریور، اسماً ابوالحسنی و مهسا آذری بازیگران نقش اصلی این فیلم کوتاه هستند.

کد خبر 749025

دیگر خبرها

  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد