Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@00:16:49 GMT

رزرو ارزان هتل در ترکیه با فلای تودی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۲۸۲۶

رزرو ارزان هتل در ترکیه با فلای تودی

اگر قصد سفر به ترکیه دارید، مقصد هر شهری که باشد، می‌توانید با رزرو هتل در فلای تودی یک سفر ارزان به ترکیه را تجربه کنید.

عوامل مختلفی بر قیمت رزرو هتل تاثیرگذارند. اگر قصد دارید رزرو هتل در ترکیه برای شما کم هزینه باشد، این مطلب را تا انتها بخوانید.‌

در زمان ارزانی سفر کنید

بهترین زمان سفر به ترکیه بهار و تابستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای یک سفر ارزان، باید فصل‌های خلوت سال مانند زمستان را انتخاب کنید. قیمت هتل‌های آنتالیا، استانبول و دیگر شهرهای ترکیه در این ایام به میزان قابل توجهی پایین می‌آید و می‌توانید اتاق یا سوئیت موردنظر خود را با تخفیف چشمگیری تهیه کنید.

مناطق ارزان را انتخاب کنید

قیمت رزرو هتل در همه مناطق یکسان نیست. غالباً مناطق توریستی در هر شهر قیمت بالاتری دارند. برای مثال، در استانبول قیمت هتل‌هایی که در خیابان تقسیم قرار دارند، بالاتر از سایر مناطق است.

امکانات و تعداد ستاره هتل را در نظر بگیرید

هر چه هتل امکانات بیشتری ارائه دهد و ستاره بیشتری داشته باشد، گران‌تر است. برای مثال، هتل‌های آل و یوآل در آنتالیا که همه امکانات رفاهی و تفریحی را برای مهمانان فراهم می‌کند، قیمت بالاتری دارند تا هتل‌های معمولی. برای یک اقامت ارزان می‌توانید هتل‌هایی با ستاره‌های کمتر یا هتل آپارتمان‌ها را انتخاب کنید.

البته این بدان معنا نیست که هتل‌های ارزان امکانات سطح پایینی ارائه می‌دهند. از آنجا که فلای تودی ارزان‌ترین نرخ هتل را ارائه می‌دهد، از میان هتل‌ها می‌توانید مورد به صرفه‌ای که امکانات خوبی دارد را پیدا کنید.

از سیستم بوکینگ هتل فلای تودی استفاده کنید

اگر عجله‌ای برای رزرو هتل ندارید و زمان خاصی مدنظرتان نیست، می‌توانید در سیستم بوکینگ هتل فلای تودی اطلاعات خود را ثبت کنید تا با هر تغییر قیمت و ارزان شدن هتل‌ها، به وسیله ایمیل به شما اطلاع‌رسانی شود و بتوانید رزرو هتل خود را با پایین‌ترین نرخ انجام دهید.

ارزان‌ترین هتل‌های استانبول

اگر به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌ها برای رزرو هتل استانبول هستید، سه نمونه از اقامتگاه‌های ارزان استانبول را معرفی می‌کنیم:

هاستل و مهمانخانه سلطان (Sultan Hostel & Guesthouse)

این هاستل نزدیک ایاصوفیه قرار گرفته است، یکی از اماکن گردشگری معروف استانبول که دسترسی خیلی خوبی به کلوب‌های شبانه و کافی شاپ‌ها دارد.

هاستل تکسیم سیتی (Taksim City Hostel)

گرچه گران‌ترین هتل‌ها در تکسیم استانبول قرار دارند، اما گزینه‌های ارزان‌تری مانند هاستل تکسیم سیتی هم وجود دارد. امکاناتی چون خشکشویی، صبحانه رایگان و اینترنت از امکاناتی است که ابن هاستل به مهمانان ارائه می‌دهد.

ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا

اگر قصد ندارید یک اقامت لاکچری در آنتالیا داشته باشید، گزینه‌هایی برای اقامت ارزان به شما پیشنهاد می‌دهیم:

هتل اکسپورویال (Exporoyal Hotel)

این هتل در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتلی ساده با تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی و ….

هتل گرین بیزا (Green Beyza Hotel)

این هتل در منطقه لارا قرار گرفته و دسترسی خوبی به ساحل دارد. دسترسی به اینترنت، استخر، خدمات خشکشویی نمونه‌هایی از خدمات و امکانات این هتل است.

ارزان‌ترین هتل‌های آنکارا

آنکارا از شهرهای محبوب ترکیه است. آنکارا پایتخت ترکیه است و بسیاری برای مقاصد تجاری و بازرگانی به این شهر سفر می‌کنند. اگر می‌خواهید اقامت ارزانی در آنکارا داشته باشید، دو نمونه از هتل‌های ارزان آنکارا را معرفی می‌کنیم:

هتل آلدینو رزیدنس (Aldino Residence)

این هتل در مرکز شهر آنکارا قرار گرفته است. امکاناتی چون سالن بدنسازی و سالن غذاخوری، صبحانه رایگان و اینترنت بی‌سیم دارد.

هتل دیوان (Divan Ankara)

هتل چهار ستاره دیوان آنکارا امکانات بسیار خوبی مانند باشگاه سلامت و سونا، اینترنت، مرکز تجاری، کافی شاپ و … ارائه می‌دهد. دسترسی این هتل به مراکز خرید و جاهای دیدنی آنکارا بسیار خوب است.

ارزان‌ترین هتل‌های ازمیر

ازمیر هم از شهرهای توریستی ترکیه است. دانشگاه‌های معتبری در این شهر قرار دارند و نمایشگاه‌های بسیاری در ازمیر برگزار می‌شوند. بنابراین شاید مایل باشید به این شهر ترکیه سفر کنید و اقامت ارزانی داشته باشید.

هتل گرند کورنر (Grand Corner Hotel - Boutique Class)

این هتل چهار ستاره در مرکز شهر ازمیر قرار گرفته است. این هتل بوتیک تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی تا نمایشگاه بین‌المللی ازمیر فاصله دارد. سونا و مرکز اسپا، خدمات عروسی، اتاق ملاقات، رستوران و … امکانات این هتل بوتیک است.

هتل بایلان ینیسهیر (Hotel Baylan Yenisehir)

این هتل دو ستاره در مرکز شهر قرار دارد. اینترنت بی‌سیم رایگان، صبحانه بوفه رایگان، خدمات خشکشویی تعدادی از خدمات و امکانات این هتل است.

رزرو هتل ارزان در همه شهرهای ترکیه با فلای تودی

نمونه‌هایی که گفته شد، تنها تعدادی از هتل‌های ارزان در شهرهای استانبول، آنتالیا، آنکارا و ازمیر بودند که می‌توانید رزرو آنها را با بهترین قیمت در فلای تودی انجام دهید. برای رزرو هتل در دیگر شهرهای ترکیه مانند بدروم، آدانا، مارماریس و … هم می‌توانید با مراجعه به وبسایت فلای تودی و انتخاب مقصد، ارزان‌ترین گزینه‌ها را مشاهده کرده و رزرو کنید.

سفر ارزان به ترکیه واقعی است

اگر می‌خواهید در سفر به ترکیه بیشتر برای تفریح، خوراکی و … خرج کنید و اقامت در هتل لوکس و لاکچری برایتان اولویت ندارد، رزرو هتل ارزان را امتحان کنید. با مراجعه به وبسایت فلای تودی و تعیین زمان و مقصد سفر، می‌توانید همه گزینه‌های اقامتی در قیمت‌های مختلف را ببینید و با توجه به اطلاعات و امتیاز هر یک، گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

پس از رزرو هتل، نوبت تهیه بلیط هواپیماست. بلیط هواپیما استانبول یا هر شهر دیگر ترکیه را نیز می‌توانید توسط فلای تودی با بهترین قیمت تهیه کنید. بلیط هواپیما را نیز به صورت چارتری و لحظه آخری می‌توانید با قیمت پایین تهیه کنید. در ضمن، فلای تودی امکانی فراهم کرده تا با ثبت ایمیل خود، از آخرین تغییرات قیمت هم برای هتل و هم بلیط هواپیما مطلع شوید و ارزان‌ترین‌ها را خریداری کنید.

کد خبر 571874

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترکیه سفر به ترکیه تور ترکیه پرواز ترکیه استانبول شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارزان ترین هتل انتخاب کنید اقامت ارزان رزرو هتل مرکز شهر فلای تودی گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه

از سوی دیگر در تاریخ معاصر ایران، رد هشت سال جنگ تحمیلی بر تن کرمانشاه مانده و از این نظر نیز قابل ستایش است. علاوه‌بر این دو مورد، طبیعت کرمانشاه نیز سخاوتمندانه جاذبه‌های متعددی را به‌نمایش می‌گذارد.

یکی از این جاذبه‌های طبیعی این ناحیه، دریاچه سراب نیلوفر است. هرگاه با تهیه بلیط قطار کرمانشاه به این ناحیه سفر کردید، باید حتما از این دریاچه نیز دیدن کنید. در این مقاله اطلاعاتی را درباره دریاچه سراب نیلوفر در اختیارتان قرار می‌دهیم.

دریاچه سراب نیلوفر کجاست و چرا به این نام خوانده می‌شود؟

دریاچه سراب نیلوفر یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری استان کرمانشاه است که به‌واسطه زیبایی مثال‌زدنی‌اش، همه‌ساله عده زیادی از مسافران را به‌سمت خود جذب می‌کند. این دریاچه در ناحیه شمال غربی کرمانشاه و در روستایی به همین نام واقع شده است. دریاچه سراب نیلوفر، با گل‌های نیلوفر پوشیده شده و به همین خاطر با دیدن آن، قدم به دنیای خیال و رویا می‌گذارید. این منظره به‌قدری تماشایی است که به نظر نمی‌رسد بخشی از زمین باشد. البته این دریاچه این روزها به یک مجموعه گردشگری کامل تبدیل شده که در تمام فصول سال، میزبان مسافران است.

دریاچه سراب نیلوفر در میان کوه‌های کماجار شکل گرفته است. این دریاچه وسعتی برابر با 1331 هکتار داشته و آب آن زلال و شفاف است. چشمه‌هایی که از کوه‌های کماجار سرچشمه می‌گیرند، در نهایت به دریاچه می‌ریزند و آن را تغذیه می‌کنند. اگر در نیمه اول سال به کرمانشاه سفر کنید، خواهید دید که نیلوفرهای آبی گل داده و منظره زیبایی را خلق کرده‌اند.

چنان‌چه میزان بارش سالیانه در منطقه مطلوب باشد، دریاچه در تمام طول سال پرآب است. حتی در برخی نواحی، عمق آن به 32 متر نیز می‌رسد. بااین‌حال در برخی مواقع به‌دلیل بارش کم، از آب دریاچه کاسته می‌شود. دریاچه سراب نیلوفر دارای مواد معدنی خاصی است که شرایط را برای رشد نیلوفرها مساعد می‌کنند.

وجه تسمیه دریاچه سراب نیلوفر

باوجودآنکه وجود گل‌های نیلوفر در این دریاچه دلیل نام‌گذاری آن را توجیه می‌کند؛ اما ممکن است بخش اول این اسم پرسشی را در ذهن ایجاد کند. باید گفت که در زبان محلی سراب یا سرآب به معنای دریاچه حوض‌مانندی است که آب آن از چشمه‌ها تأمین می‌شود. به همین خاطر است که این دریاچه با نام سرآب نیلوفر شناخته می‌شود.

دلایل اهمیت دریاچه سراب نیلوفر

دریاچه سرآب نیلوفر از نظر زیست‌محیطی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و یک زیست‌بوم غنی محسوب می‌شود. انواع مختلفی از ماهی‌ها در این دریاچه وجود دارند و علاوه‌بر آن، پرندگان متعدد در اطراف آن زندگی می‌کنند. همه‌ساله این دریاچه پذیرای بسیاری از پرندگان مهاجری است که از شهرهای دور و نزدیک به این ناحیه می‌رسند. از سوی دیگر، این دریاچه برای بومیان و افراد محلی، ارزش معنوی زیادی دارد. آن‌ها این دریاچه را به سبب وجود گل‌های نیلوفر، مقدس می‌دانند. حتی در طول تاریخ افسانه‌های متعددی نیز درباره این دریاچه و داستان‌های پیرامون آن نقل شده است. ازاین‌رو می‌توان سراب نیلوفر را از جنبه‌های مختلف، یک دریاچه ارزشمند دانست.

بهترین زمان بازدید از دریاچه سراب نیلوفر

به‌طور کلی می‌توان گفت که شهر کرمانشاه آب و هوای مطلوبی دارد. در فصول گرم سال، این ناحیه نیز تا حدی گرم است؛ اما نه به‌اندازه‌ای که آزاردهنده باشد. ازسوی‌دیگر، در فصول سرد سال نیز بارش برف و باران در حد مطلوبی خواهد بود و همین دلیل است که دریاچه را پرآب نگه می‌دارد. اگر می‌خواهید دریاچه را در زیباترین حالت آن مشاهده کنید، باید در فصل تابستان به کرمانشاه بروید.

در این فصل، گل‌های نیلوفر به زیباترین‌شکل سطح آب را می‌پوشانند و منظره بی‌نظیری را خلق می‌کنند. بااین‌حال ذکر این نکته ضروری است که پس از دهه 80، حفر چاه‌های غیرمجاز و کشت‌و کار بی‌رویه در اطراف دریاچه، سبب کم‌ شدن آب آن شد. در چند سال اخیر وضعیت دریاچه بهبود نسبی داشته است؛ اما آن‌چه پیش از دهه 80 در این ناحیه دیده می‌شد، بی‌شباهت به تکه‌ای از بهشت نبود.

نحوه دسترسی به دریاچه چگونه است؟

برای‌آنکه از سراب نیلوفر زیبا ودیدنی بازدید کنید، پیش از هرچیز باید خودتان را به شهر کرمانشاه برسانید. وسایل نقلیه متعددی در این مسیر وجود دارند،که بسته به شرایط باید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. بهترین و سریع‌ترین روش دسترسی به کرمانشاه، مسیر هوایی است. شما می‌توانید فاصله 423 کیلومتری تهران تا کرمانشاه را ظرف مدت یک ساعت با قطار طی کنید و سپس به‌راحتی به دریاچه بروید. بااین‌حال اگر می‌خواهید هزینه سفر را کاهش دهید، قطار انتخاب مناسبی است. بلیط قطار کرمانشاه بسیار ارزان‌قیمت است؛ اما مسیر طولانی و نزدیک به 11 ساعت خواهد بود.

پس‌از آنکه به کرمانشاه رسیدید، برای رسیدن به سراب نیلوفر باید از میدان اصلی شهر یعنی میدان آزادی حرکت کنید. البته وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به دریاچه وجود ندارد و باید با خودروی شخصی یا تاکسی دربست به این منطقه بروید. از میدان آزادی وارد بلوار کارگر شوید و سپس به بلوار باهنر بروید. در ادامه، بلوار باهنر به جاده سراب نیلوفر خواهید رسید. این دریاچه در واقع در 20کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار دارد.

فلای تودی شما را تا دریاچه سراب نیلوفر همراهی می‌کند

اگر قصد سفر به کرمانشاه را دارید، فلای تودی شما را همراهی می‌کند. این مجموعه پلتفرمی برای رزرو آنلاین هتل و خرید آنلاین بلیط قطار و هواپیما است که بیش از 7 سال از آغاز فعالیت آن می‌گذرد. شما می‌توانید وارد سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید و به انواع مختلفی از خدمات حوزه گردشگری دسترسی داشته باشید. علاوه‌بر تهیه بلیط قطار کرمانشاه یا بلیط هواپیما به سراسر دنیا، امکان رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل و حتی اخذ ویزای توریستی نیز وجود دارد. فلای تودی تمام آن چیزی است که برای سفری آرام به آن نیاز دارید.

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون