Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@10:21:26 GMT

اخذ ورودی آب بندان «توشن» با کدام مجوز؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۲۹۲۶

اخذ ورودی آب بندان «توشن» با کدام مجوز؟

طی یک ماه اخیر شاهد دریافت ورودی از شهروندان در آببندان توشن توسط دهیاری این روستا بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ علیرغم نارضایتی شهروندان و اعلام بخشدار مرکزی گرگان مبنی بر غیرقانونی بودن دریافت وجه تحت عنوان "ورودی" در روستاها اما دهیاری این روستا همچنان در حال اخذ وجه غیرقانونی (۱۰ هزار تومان به ازای هر خودرو) از شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه قرارداد اجاره آب بندان (با آب منطقه ای) برای مصارف کشاورزی و ماهیگیری است و قراردادی تحت عنوان گردشگری منعقد نشده است و از طرفی انتهای مسیر آب بندان جز منابع طبیعی محسوب می شود و دریافت وجه جهت ورود به منابع طبیعی( جنگل) غیرقانونی است، دهیاری روستای توشن براساس کدام مجوز مسیر ورودی به جنگل و آببندان را مسدود کرده و اجازه ورود به شهروندان را نمی دهد؟  

آنچه سوال برانگیز است اینکه؛ با توجه به اطلاعیه بخشدار مرکزی گرگان، مبنی بر غیرقانونی بودن وجه دریافتی توسط دهیاری ها،مبالغ دریافتی از شهروندان به چه حسابی واریز می شود و صرف چه اموراتی می شود؟ 

صرف نظر از غیرقانونی بودن دریافت ورودی توسط دهیاری روستای توشن، با توجه به موارد مشابه در سطح کشور، اخذ ورودی مراکز تفریحی و گردشگری شامل افراد غیربومی می شود اما در روستای توشن از شهروندان بومی نیز ورودی اخذ می‌شود.  

انتظار می رود؛ دستگاه های نظارتی، فرمانداری، بخشداری، شورای روستا و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان ضمن برخورد با افراد خاطی مانع از ادامه این روند شوند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • کدام نماینده مجلس ۱۴۰ سکه گرفته است؟
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند