Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:57:18 GMT

اردبیل آماده استقبال از مسافران در فصل گردشگری

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۲۹۳۶

اردبیل آماده استقبال از مسافران در فصل گردشگری

کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل از آمادگی و استقبال استان اردبیل از مسافران در فصل گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه فصل اصلی گردشگری استان اردبیل بهار و تابستان است، باید با همت جهادی همه دستگاه‌ها میزبانی شایسته برای مسافران ورودی به استان در ایام تعطیلات عید سعید فطر و تابستان پیش‌رو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام ستاد خدمات سفر استان اردبیل به اولویت داشتن اقدامات ضروری تاکید کرد و گفت: در این فرصت کوتاه برای تعطیلات عید فطر اولویت اول با اقدامات ضروری و کوتاه مدت است اما به این معنی نیست که طول کشیدن پروژه‌های زیرساختی قابل قبول باشد، از دستگاه قضایی درخواست می‌کنم هرجایی که تعلل در اجرای پروژه‌ها رخ داده ورود کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اهمیت وظایف محوله به شهرداری‌ها و اداره کل راهداری، بیان کرد: لکه‌گیری و بهسازی معابر در دستور کار قرار بگیرد و در معابر درون‌شهری و برون‌شهری بسترهای امن و مناسب برای مسافرها ایجاد شود.

او افزود: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌‌های ورودی شهرها به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و اداره کل محیط زیست باید به این موضوع ورود کند و هرچه زودتر نخاله‌های موجود را جمع‌آوری کند. 

معاون استاندار اردبیل گفت: نظارت بر کیفیت و قیمت ارائه خدمات در اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و حمل و نقل شهری و برون‌شهری با افزایش گشت‌های نظارتی در ایام پیک مسافر مدنظر دستگاه‌ها باشد.

نادر فلاحی، دبیر ستاد خدمات سفر استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: استان اردبیل به عنوان ییلاق ایران زمین در فصل‌های بهار و تابستان، با برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف و در آستانه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ آماده پذیرایی از مسافران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در تعطیلات عید نوروز با افزایش ماندگاری مسافران در استان اردبیل مواجه بودیم و انتظار می‌رود در فصل اصلی گردشگری استان حضور بیشتر مسافران را در استان داشته باشیم که لازم است برای این افزایش حضور آماده شویم.

او با اشاره به برخی مشکلات موجود در استان در زمینه استقبال از مسافران، تاکید کرد: وانت‌های میوه‌فروشی مستقر در خیابان‌ها و محل استقرار آن‌ها یکی از مشکلاتی است که ظاهر نامناسبی در ورودی و داخل شهرها ایجاد کرده است و لازم است که برای ساماندهی آن‌ها اقدام جدی صورت بگیرد.

 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل ستاد خدمات سفر استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از آماده‌باش کامل اکیپ‌های این اداره کل با توجه به اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع سیل خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

مصطفی مرادیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی و بارش باران و احتمال وقوع سیل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری جهت همکاری و هماهنگی کامل با عوامل ستاد سیل شهرداری اصفهان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: تعداد ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند.

مرادیان‌نژاد گفت: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

کد خبر 750177

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر