Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@15:03:13 GMT

ایثارگران منتظر انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی باشند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۳۰۹۵

ایثارگران منتظر انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بیمه تکمیلی درمان ایثارگران بیان داشت: قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران، سی‌ام آبان ماه سال گذشته به اتمام رسیده بود که طی هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه قرارداد فوق به مدت ۶ ماه تا دوم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد، ولی همچنان این بیمه تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در شرف انجام مناقصه است که تا ۱۰ روز دیگر برنده مناقصه مشخص خواهد شد و قراداد جدید منعقد می‌شود.

عباسپور با اشاره به سفرهای استانی ریاست‌جمهوری گفت: رفع مشکلات اشتغال و مسکن جامعه ایثارگران از مهمترین سیاست‌های دولت در این سفرها است.

وی به سفر ریاست‌جمهوری به قزوین اشاره کرد و گفت: در استان قزوین ایثارگرانی که به ما مراجعه کردند بیشتر آن‌ها مشکل مسکن و اشتغال داشتند که درخواست‌های آن‌‌ها ثبت شده و امیدواریم رفع مشکلات این عزیزان از بزرگترین دستاوردهای سفر استانی باشد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه استخدام ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی، پرداخت وام‌های اشتغالزایی و اشتغال ایثارگران در بخش‌ خصوصی از مهم‌ترین راهکارهای رفع مشکلات اشتغال این قشر است، خاطرنشان کرد:‌ پرداخت وام خرید و ساخت مسکن، واگذاری زمین و اختصاص درصدی از مسکنی که توسط دولت ساخته می‌شود، از جمله راهکارهای رفع مشکلات مسکن ایثارگران است.

وی سفر استانی ریاست‌جمهوری به قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مسؤولان بنیاد استان قزوین اشراف کاملی به همه مسائل مختلف جامعه ایثارگران داشتند و در جهت پیگیری و رفع مشکلات ایثارگران پای کار بودند که امیدوارم به زودی شاهد رفع همه این مشکلات باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه تکمیلی بیمه تکمیلی رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان بر لزوم ارائه کار جهادی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، عصر امروز، در دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار گفت: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رؤیت هستند و ما برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

او از ایثارگران به‌عنوان میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران یاد‌ و بیان کرد: با مهربانی مردم به‌ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ما با وجود هجمه‌های مختلف دشمنان ایستاده‌ایم و ما با وجود همه این مشکلات توانسته‌ایم رو به جلو حرکت کنیم.

شفقت گفت: ما تمام تلاش خو را را به‌کار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولان باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود.

او  با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه تصریح کرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت