Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صوفی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به اظهارات فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره پیامبر اسلام(ص) و حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: چون حزب کارگزاران رویکرد اقتصادی دارد، شاید فائزه هاشمی از این منظر تحلیل کرده است که کار حضرت محمد(ص) اقتصادی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت محمد(ص) با کاروان ها برای تجارت سفر می کرد و حتی یکی از القاب حضرت محمد(ص)، محمد امین است و در واقع ایشان در کارهای اقتصادی امانتدار بودند؛ باید این اعتماد را در امانتداری جلب کرده باشد که چنین صفتی را گرفته است.

صوفی ادامه داد: احتمالاً بحث حلال و حرام مد نظر فائزه هاشمی نبوده است؛ گمان نمی کنم هاشمی در تحلیلی که داشته آنقدر روی حلال و حرام حساسیت داشته باشد که حضرت محمد(ص) اموال حضرت خدیجه(س) را حرام کرده باشد.

در روزهای گذشته فیلمی از فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران سازندگی در شبکه های اجتماعی دست به دست شده بود که وی در آن می‌گفت: «حضرت محمد(ص) پول های حضرت خدیجه(ص) را حرام کرده است».

دختر رئیس دولت سازندگی بعد از چند روز و شکل‌گیری اعتراضات گسترده ناچار به عذرخواهی شد و مدعی شد که اظهارات تقطیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی صوفی فائزه هاشمی توهین حضرت محمد ص حزب کارگزاران حزب کارگزاران فائزه هاشمی حضرت محمد ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم