Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@19:10:12 GMT

اجاره سوئیت های نزدیک حرم معصومه در قم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۳۶۸۳

اجاره سوئیت های نزدیک حرم معصومه در قم

قم یکی از استان های شمالی و نزدیک به کلانشهر تهران با مرکز استانی به همین نام است که در دشت قم و کنار قمرود قرار گرفته است و در نوع خود از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار است که باعث جذب خیل عظیمی از مسافران و گردشگران در هر موقعی از سال می شود.

قم با جای دادن به حرم حضرت معصومه در قلب خود پایتخت مذهبی، قطب فرهنگی جهان شیعه و علاوه بر این ها قطب تولید مسائل دینی، معارف دینی و علوم اسلامی جهان شیعه نام گرفته است که همه این ها دست به دست هم داده اند تا استان قم و شهر مرکزی آن یعنی قم از گردشگران و زائران بسیاری پذیرائی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر همه اینها یکی از اولین و مهم ترین دلایل سفر به قم در بین ایرانیان و مسافران زیارت حرم مطهر حضرت معصومه است که هر ساله در هر شرایطی بسیاری برای زیارت و رفع حاجات خود به این حرم سفر می کنند.

حال که این حرم هر ساله در هر زمانی از سال مسافران و زائران بسیاری را به خود جذب می کند مسئله ای که پیش روست مسئله اقامت این مسافران و زائران است که در این حالت بهترین گزینه ای که به ذهن هر مسافری که سفر اقتصادی را در سفر خود دخیل کرده است می رسد اجاره سوئیت در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه است.

شهر قم نیز مانند سایر شهر های زیارتی ایران در امر ایجاد اقامتگاه ها و سوئیت ها به خوبی عمل کرده و هتل ها، سوئیت ها و هتل آپارتمان های بسیاری برای تسریع  و راحتی  یافتن اقامتگاه برای مسافران بوجود آورده است.

در این شهر انواع اقامتگاه برای انواع سلیقه ها با بهترین و بالاترین سطح کیفیت در نوع به مسافران امکانات اقامت را می دهند به گونه ای که سوئیت ها و سوئیت آپارتمان ها از کیفیت ارائه امکانات و خدمات بالایی به مسافران برخوردار بوده که باعث جلب رضایت بسیاری از گردشگران شده است. ما در این مطلب به معرفی و بررسی نزدیک ترین سوئیت ها به حرم حضرت معصوه در قم می پردازیم و راه های اجاره این سوئیت ها مانند سایت مطمئن سپنجا را به شما ارائه می دهیم.

نزدیک ترین سوئیت ها اجاره به حرم حضرت معصومه در قم

در ادمه سوئیت قم را برای شما عزیزان معرفی می کنیم تا سفری راحت داشته باشید.

اجاره سوئیت آپارتمان در امیر کبیر قم

از بهترین سوئیت آپارتمان یا هتل آپارتمان های قم همین سوئیت آپارتمان در امیر کبیر قم است که با ظرفیت حداکثر تا 6 نفر از ویژگی های متمایز بسیاری برخوردار است که همین ویژگی ها باعث محبوبیت این سوئیت آپارتمان در بین مسافران و گردشگران شده است.

این سوئیت آپارتمان با متراژ 450 متر در یک ساختمان چهار طبقه با داشتن 4 واحد اقامتی به مسافران و زائران اقامتی دنج و راحت را در کنار نزدیک بودن به حرم حضرت معصومه ارائه می دهد.

اگر تصمیم داشتید در این ساختمان سوئیت آپارتمانی اقامت کنید می توانید علاوه بر اجاره سوئیت آپارتمان در امیر کبیر 6 نفره در همین ساختمان سوئیت آپارتمان 4 نفره و سوئیت آپارتمان 5 نفره را اجاره کنید. از مهم ترین ویژگی های این سوئیت آپارتمان می توان به بهداشتی و تمیز بودن فضاها و اسباب داخل سوئیت، نزدیکی به حرم حضرت معصومه، بازار ها و مراکز خرید معروف قم و انواع جاذبه های گردشگری قم را می توان نام برد.

هم چنین این هتل ها از امکانات همه پسندی مانند تراس، وای فای رایگان، کولر گازی، میز بیلیارد و... برخوردار است که اقامت را برای هر مسافری با هر سلیقه ای بیاد ماندنی می کند. این سوئیت آپارتمان هم چنین در رظایتمندی و جلب رضایت مسافران و گردشگران بسیاری به بهترین نحو عمل کرده است و این امکان را به گردشگران می دهد تا هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از سایت سپنجا اقامت خود را در این سوئیت رزرو کنند.

 

اجاره سوئیت آپارتمان مبله در سپاه قم

از بین سوئیت ها و اقامتگاه های اجاره ای قم یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها اجاره منزل و سوئیت مبله برای اقامت دنج و راحت خانوادگی است که سوئیت آپارتمان مبله در سپاه قم این گزینه را پیش روی شما می گذارد. این منزل مبله با متراژ 80 متری و ظرفیت حداکثر تا 10 نفره را برای اقامت و ایجاد خاطرات خوش برای مسافران و گردشگران شهر قم و زائران حرم مطهر حضرت معصومه قم فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های این منزل مبله داشتن یک تخت دونفره، 5 تخت تک نفره و چهار کف خواب در این سوئیت آپارتمان مبله است که این امکان را به مراجعان می دهد که تا حداکثر 10 نفر در این منزل مبله اقامت کنند. این منزل با رعایت اصول بهداشتی در تمامی مکان های منزل، نزدیکی به حرم حضرت معصومه، درمانگاه، فروشگاه ها و... در بین میهمانان و مسافران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

می توانید در سفر خود به قم با اجاره حضوری و آنلاین از سایت سپنجا از امکانات و اقامت این منزل مبله بهره مند شوید.

 

کلام آخر

این مطلب بهترین و نزدیک ترین سوئیت های اقامتی به حرم مطهر حضرت معصومه را به طور کامل معرفی و بررسی کرد تا شما با داشتن این مطلب از پس مشکلاتی مانند یافتن و صرف زمان برای رزرو این سوئیت ها رها شوید. در نهایت اینکه قم مانند سایر شهر های ایران از تعداد بالایی از جاذبه های گردشگری شاخص برخوردار است اما وقتی حرف از سفر های زیارتی می شود هر مسافر و گردشگری دوست دارد راهی سفر به قم  شود و باید در سفر خود اقامتگاه و محل اقامت خود را انتخاب کند و شما با داشتن این مطلب این اقامتگاه ها را در اختیار خواهید داشت.


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر حضرت معصومه مسافران و گردشگران سوئیت آپارتمان حرم حضرت معصومه سوئیت آپارتمان منزل مبله اجاره سوئیت ترین سوئیت ویژگی ها سوئیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟