Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۳۱۰ پایگاه‌ها ثابت و سیار بهزیستی در مناطق مختلف استان برپا می‌شود، اظهار کرد: این پایگاه‌ها آماده دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم مؤمن و روزه دار در عید سعید فطر هستند.

وی با بیان اینکه فطریه جمع آوری شده در بین زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت توزیع می‌شود، عنوان کرد: خیران و افراد نیکوکار می‌توانند به روش‌های مختلفی زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مردم مومن استان می‌توانند فطریه و کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری از طریق شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ و کد دستوری #۸۰۷۰*۶۶۵۵ * واریز کنند.

نصیری با بیان اینکه کلیه موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکت‌های مردمی را دارند نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند، گفت: در عید فطر سال گذشته، مردم استان بیش از دو میلیارد و ۳۲ میلیون ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند.

وی افزود: درآمد حاصل از مشارکت‌های مردم در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان، اشتغال، درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شده است.

کد خبر 5479363

منبع: مهر

کلیدواژه: عید سعید فطر علی نصیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری فطریه عید فطر 1401 روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر فلسطین کرمانشاه ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی رژیم صهیونیستی آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری