Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه به منظور یکسان‌سازی کیفیت محصولات و خدمات‌رسانی به شهروندان، نظارت بر فعالیت میادین میوه و تره بار افزایش می‌یابد، گفت: برای دسترسی آسان‌تر خانواده‌ها به بازارهای میوه و تره بار، به ویژه در محلات پرجمعیت و فاقد این مراکز، تلاش می‌کنیم سرعت توسعه بازارهای میوه و تره بار را در سال جاری افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ ایوب فصاحت با تأکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، افزود: در پاسخ به مطالبات مردمی و برای افزایش رضایتمندی خانواده‌ها، عملیاتی کردن استانداردهای یکسان کیفیت میوه و تره بار در تمامی میادین و بازارهای شهرداری تهران لازم است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار، ناظران آگاه و همراه این سازمان هستند، اظهار کرد: برای حفظ و افزایش اعتماد مردم به میادین و بازارهای میوه و تره بار به عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های این سازمان، در برخورد با متخلفان احتمالی هیچ‌گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.
گفتنی است، شهروندان محترم می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، مراتب را به مدیران میادین و روسای بازارهای میوه و تره بار گزارش کنند یا با مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران با شماره تلفن 1888 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمت رسانی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بازارهای میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748250

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم