Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: جمع‌بندی مشکلات مردم استان با برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه جزو اولویت‌های مهم و اساسی است و هیچ تفاوتی در توزیع اعتبارات بین شهرستان‌ها وجود ندارد تا مشکلات مناطق محروم استان برطرف شود. - اخبار استانها -

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار داشت: ایجاد درآمد پایدار شهری و روستاهای استان با مشارکت بخش خصوصی می‌تواند مشکلات شوراها و مسائل محلی را سرعت بخشد که در این زمینه باید از ظرفیت دولت و مردم برای اعضای شورا در تصمیم‌گیری‌های شهرستان‌ها در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جمع‌بندی مشکلات مردم استان با برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه جزو اولویت‌های مهم و اساسی است و هیچ تفاوتی در توزیع اعتبارات بین شهرستان‌ها وجود ندارد تا مشکلات مناطق محروم استان برطرف شود که به همین منظور درصدد هستیم با توزیع اعتبارات با شاخص‌های مختلف و نیازمندی پروژه‌های اولویت‌دار به اهداف خود دست یابیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده بهینه از منابع موجود استان امکان‌پذیر است و با توجه به مشکلاتی که در مناطق مختلف وجود دارد، به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد وحدت و همدلی در این زمینه را مورد توجه قرار خواهیم داد.

عاملی عنوان کرد: توسعه اقتصادی به عنوان مهم‌ترین مسئله اقتصادی است که در این زمینه با برنامه‌های تحول‌آفرین و تکنولوژی‌های روز به دنبال استفاده بهینه و اقتصادی از منابع خدادادی هستیم و باید اقدامات خوبی در این زمینه برای تکمیل زنجیره‌های تولید در بخش‌های مختلف انجام یابد و مطالعات و بررسی‌های لازم با پیگیری مشاوران متخصص انجام یابد.

تامین اعتبار مالی برای محاسبه و اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر 1400عملیات اجرایی پروژه را‌ه‌آهن اردبیل نیازمند 900 میلیارد تومان اعتبار استتکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر الشتر 180 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

وی تصریح کرد: توجه به تکمیل زنجیره‌های تولید در بخش‌های مختلف در دستور کار است و به همین منظور مطالعات و بررسی‌های لازم با همکاری مشاوران متخصص در حال انجام است و درصدد هستیم تا حرکت‌های خوبی را منطبق با تکنولوژی‌های روز در حوزه تولید و رونق اقتصادی استان رقم بزنیم که پیگیری‌های لازم در این زمینه در حال انجام است.

استاندار اردبیل بیان کرد: کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاران با روش‌های مختلف را با رویکردها و مطالبات منتخبان مردم در دستور کار قرار داده و درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به دنبال اجرای پروژه‌های مشارکتی درآمد پایدار هستیم که در این زمینه انجام کارهای عمرانی در سطح استان امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/142/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه ریزی توزیع اعتبارات شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.
وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.
محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد