Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@03:14:56 GMT

«خلیج فارس» می‌تواند سبب اتحاد بیش از پیش مسلمانان شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۴۴۴۷

«خلیج فارس» می‌تواند سبب اتحاد بیش از پیش مسلمانان شود

ماموستا مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به نامگذاری روز ملی خلیج‌فارس اظهار داشت: خلیج همیشه فارس، از گذشته دور نیز به همین نام بوده است چون ایران بر آن مسلط بوده در حالی که دشمن سعی دارد که از خلیج فارس به نام های دیگر نام ببرد.

وی تصریح کرد: حتی در سازمان ملل متحد نیز، نام خلیج فارس ثبت شده و علت اینکه در مورد خلیج فارس مباحث بسیاری مطرح بوده، این است که خلیج فارس جایگاه بسیار مهمی در کره زمین دارد چون ذخایر بزرگ نفت و گاز در آن است که در هیچ کجای دنیا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه پیرانشهر بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه تنگه هرمز در خلیج فارس قرار دارد از لحاظ راهبردی بسیار مهم بوده و برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است در حالی که دشمن اصرار بر نامگذاری آن به نام های دیگر دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نامگذاری خلیج فارس می‌تواند سبب اتحاد بیش از پیش مسلمانان شود، اظهار داشت: ایران حافظ تنگه هرمز و خلیج فارس بوده و بنابراین خلیج فارس می‌تواند سبب اتحاد تمامی کشورهای حوزه آن باشد و از سوی دیگر کشورهای اسلامی می‌توانند با جمهوری اسلامی ایران متحد باشند تا بیگانگان نتوانند به آن دست درازی کنند.

ماموستا محمودی با اشاره به اینکه هم اکنون کشورهای آمریکا و انگلیس و جهان غرب قصد تفرقه‌انگیزی بین کشورهای اسلامی حوزه خلیج‌فارس را دارند، افزود: در حالی که محافظت ایران از خلیج فارس سبب وحدت مسلمانان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: خلیج فارس ماموستا محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشن روز ملی خلیج فارس که با اجرای برنامه های مختلف از جمله موسیقی ایرانی همراه بود، محمود نیکپور قهرمان اسکیت نمایشی ایران نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه شرکت کننده در این جشن قرار گرفت.

اسکیت نمایشی یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب در اسکیت است که ملی پوشان زیادی در کشور در این حوزه فعالیت می کنند و محمود نیکپور عنوان قهرمانی آن را در اختیار دارد.

کد خبر 6094346

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد