Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@21:16:54 GMT

جدیدترین قیمت انواع روغن خوراکی در بازار

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۴۵۹۷

جدیدترین قیمت انواع روغن خوراکی در بازار

 


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، مشاهدات میدانی از بازار، نشان می دهد که عرضه روغن خوراکی در فروشگاه های بزرگ و کوچک و خرده فروشی های سطح شهر به شدت کاهش یافته است تا جایی که شاید در مغازه های یک محله اصلا نتوانید روغنی برای خرید پیدا کنید. البته این کمبود روغن فقط شامل تهران نمی‌شود و شهروندان برخی استان ها نیز از کمبود عرضه روغن و نوبود آن خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تنها روغن موجود در فروشگاه‌ها آن هم به تعداد کم روغن ذرت یا روغن جامد ۵ کیلویی است. همچنین قیمت روغن ذرت ۱.۸ لیتر ۱۸۰ هزار تومان است که هرکسی توان خرید این روغن را ندارد.

اما مدیران فروشگاه های بزرگ می‌گویند که قرار است در روزهای آینده روغن برسد و شرایط توزیع دوباره به روزهای قبل برگردد.

گفته می شود، توزیع روغن آفتابگردان در جهان، تحت تاثیر جنگ روسیه و اوکراین در شرایط بحرانی قرار گرفت.

امیرهوشنگ بیرشک، دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، درباره تاثیر بحران اوکراین بر بازار روغن به تجارت‌نیوز گفت: جنگ روسیه و اوکراین نه‌تنها در کشور ما، بلکه در تمام دنیا تاثیر خود را گذاشت. چراکه اوکراین یکی از تامین کنندگان عمده روغن آفتاب‌گردان بود.

او افزود: این جنگ باعث افزایش قیمت جهانی و کم شدن میزان تجارت روغن شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد روسیه و اوکراین تامین حدود ۸۰ درصد روغن آفتابگردان جهان را برعهده داشتند.

در جدول زیر قیمت انواع روغن خوراکی با برندهای مختلف گردآوری شده است. گفتنی است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده دعای روز بیست و هشتم رمضان روز ملی خلیج فارس روغن روغن خوراکی سرخ کردنی ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده دعای روز بیست و هشتم رمضان روز ملی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فواید این گیاه خوراکی در کاهش وزن و حفاظت از قلب
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳