Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید وزارت عتف به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست با روسای استان‌ها و دبیرخانه‌های مناطق با عنوان اینکه بعد از بحران کرونا دانشگاه باید به روال گذشته بازگردد، اظهار داشت: کلیه امتحانات دانشگاه در این نیمسال به صورت کاملا حضوری خواهد بود و روسای استانی و دبیرخانه‌های مناطق موظف هستند، برای برقراری نظم، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان در حوزه‌های امتحانی اهتمام ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی:
آزمون‌های متمرکز و حضوری مهم‌ترین ویژگی دانشگاه پیام نور است
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور آزمون‌های متمرکز و حضوری این دانشگاه را یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دانشگاه و ضامن کیفیت آموزش دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از بدو تاسیس تمامی امتحانات خود را به صورت متمرکز، سراسری و حضوری برگزار کرده است و یکی از دلایل تضمین کیفیت آموزشی این دانشگاه همین آزمونهاست.

دل افکار در نشست با روسای استانی و دبیرخانه‌های مناطق اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به پیروی از سیاست‌های اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت دانشجویان، آزمون‌های پایان نیمسال را طی دو سال گذشته به اساتید واگذار کرد و در حال حاضر لازم است که با برداشته شدن محدودیت‌های کرونا و همچنین تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به روال گذشته خود بازگردد.


وی یادآور شد: تصمیم برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال جاری براساس کارشناسی‌های به عمل آمده اتخاذ شده و از آغاز این نیمسال به صورت مرتب به کلیه دانشجویان اطلاع رسانی شده است.


دل افکار ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه دانشجویان این دانشگاه از روسای استانی خواست با همراهی، یکپارچگی و هماهنگی در جهت رفع کاستی‌ها بکوشند و فضایی آرام و بدون استرس را برای امتحانات دانشجویان فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور امتحانات پایان نیم سال امتحانات حضوری دانشگاه پیام نور پایان نیمسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد