Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:11:12 GMT

«پروانگی» به نوفل لوشاتو می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۵۰۲۱

«پروانگی» به نوفل لوشاتو می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «پروانگی» به نویسندگی و کارگردانی بابک پرهام از اواخر خرداد ۱۴۰۱ در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

در این نمایش محمد نوحیان، نازنین چهره‌نگار، علیرضا آل داوود، مبینا سرلک، الناز الماسی، آرین وکیلی، مهرزاد نیکنام، سعیده جمشیدی، فاطمه طاهری، محدثه رحمانپور و سایه بختیاری بازی می کنند و فاطمه محمدی به عنوان بازیگر حرکت در این نمایش حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پروانگی» داستان خانواده‌ای است که دخترشان ناپدید شده است. آنها به سراغ نامزد سابق دختر می‌روند تا جویای حالش شوند و پسر داستان آشنایی تا ناپدید شدن دختر را روایت می‌کند.

بابک پرهام که سال گذشته نمایش «تملیخا» به نویسندگی محمدرضا آزادفر را در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده بود، این بار در دومین تجربه کارگردانی خود نمایشنامه ای به قلم خودش را به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مشاور کارگردان: امیر شفیعی، طراح لباس: فیروزه قاسم‌پور، آهنگساز: مانی مویدی، طراح نور: علیرضا شاه حسینی، طراح حرکت: سمن قناد، دستیاران کارگردان: علیرضا شاه حسینی، رضا مهراد، روابط عمومی: فرشید حاجیان.

کد خبر 5479464 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو تئاتر ایران کارگردان تئاتر نادر طالب زاده روز قدس 1401 تئاتر ایران روز قدس رادیو نمایش درگذشت چهره ها برنامه تلویزیونی سریال ایرانی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه راهپیمایی روز قدس فیلم سینمایی رضا رویگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید