Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم خورشیدوند در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با بیان اینکه قرار گاه مردمی امام خامنه ای خرم آباد در ایام مبارک ماه رمضان سه کار خوب را انجام داد اظهار داشت: این قرار گاه در دهه اول ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان کرد.

وی با بیان اینکه همه کمک‌ها برای توزیع بسته‌های معیشتی، مردمی بود و منابع دولتی نداشت افزود: در دهه دوم ماه مبارک رمضان نیز اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم در مناطق محروم و حاشیه نشین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد با اشاره به اینکه همچنین دو برنامه مشترک در همین دهه دوم ماه مبارک رمضان داشتیم ادامه داد: با کمیته امداد منطقه دو و همچنین بسیج سازندگی این برنامه‌ها را برگزار کردیم.

خورشیدوند بیان داشت: در دهه سوم ماه مبارک رمضان نیز قرار گاه مردمی امام خامنه ای یک عملیات مشترک را با قرار گاه صاحب الامر شهرستان خرم آباد در موکب برکات الزهرا واقع در گوشه پل شهدا برگزار کردیم، در این راستا طرحی با عنوان «افطاری ساده» را با توجه به تأکیدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در قالب طرح «افطاری ساده» هر شب، تعداد هزار نفر به صورت میدانی پذیرایی را به صورت «افطاری ساده» داریم ادامه داد: هدف از این کار، تبلیغ و ترویج فریضه مهم و واجب روزه داری و همچنین ترغیب مواکب برای اجرای این طرح به صورت مردمی بوده است.

مسئول قرارگاه مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد در ادامه با اشاره به اینکه طرح «افطاری ساده» یک طرح فرهنگی بسیار خوب در راستای مبارزه با روزه خواری و همچنین ترویج روزه داری بود عنوان کرد: همچنین جبهه سازی صورت گرفت به این معنا که قرار گاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، سمن‌ها و هیئت‌های مذهبی یک عملیات مشترک انجام می‌دهند و یک کار جبهه سازی برای بچه انقلابی‌ها خواهد بود.

خورشیدوند با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها، کار بدیع و خوبی بود و هر سه برنامه ما نیز پوشش خبری و رسانه‌های در صدا و سیما داشت افزود: حدود سه مورد از برنامه‌های ما نیز از طریق صدا و سیما پخش شد.

وی بیان داشت: از همه کسانی که در این برنامه‌ها دست اندرکار بودند تقدیر و تشکر می‌کنیم، چه کسانی که خیر بودند و پشتیبانی کردند و چه کسانی که پای کار بودند و به صورت میدانی عملیات انجام دادند، همچنین از کمیته امداد منطقه دو و بسیج سازندگی که پشتیبانی و کمک کردند و همچنین همه کسانی که دستشان به این سفره پر برکت اهل بیت و ماه مبارک رمضان رسید تشکر می‌کنم.

کد خبر 5479351

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری افطاری ساده خرم آباد ماه مبارك رمضان روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر فلسطین کرمانشاه ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه رژیم صهیونیستی خراسان رضوی آمار کرونا ماه مبارک رمضان افطاری ساده برنامه ها قرار گاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، در هفته‌های گذشته علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در یک برنامه تلویزیونی با اجرای پیمان یوسفی حاضر شد و در این گفتگو، مجری برنامه اشاره‌ای به نماز مستحبی علیرضا دبیر در جلسه با وزیر پیشین ورزش داشت اما این کنایه یوسفی باعث ناراحتی رئیس فدراسیون کشتی شد تا برنامه به جنجال کشیده شود.

پس از این صحبت‌ها علیرضا دبیر قصد ترک برنامه را داشت اما در نهایت به گفتگو ادامه داد و برنامه تلویزیونی را به پایان رساند. با این حال شب گذشته و در مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، بار دیگر صحبت‌هایی در این باره مطرح شد.

در این مراسم نفراتی که برای دریافت جایزه دعوت شدند، از سمت راست بالا می‌رفتند و با مجری برنامه، پیمان یوسفی، خوش و بش هم می‌کردند، اما زمانی که نوبت به علیرضا دبیر رسید، او از سمت دیگری و بدون خوش و بش با پیمان یوسفی وارد سِن شد و تا انتهای حضورش در استیج نیز توجهی به پیمان یوسفی نکرد.

دبیر پس از پایان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دلخوری‌اش از پیمان یوسفی گفت: من کینه‌ای نیستم. ولش کنید، بگذریم.

او در خصوص اینکه از مسیری رفت که با پیمان یوسفی برخورد نداشته باشد، گفت: مسیر نزدیک بود. من مسیر را اشتباه رفتم؟ حواسم نبود.

این موضوع از پیمان یوسفی هم سوال شد و او در واکنش به اینکه آیا دلخوری بین او و دبیر برطرف شده است، گفت: من دلخوری‌ای با آقای دبیر ندارم. ایشان را هم نمی‌دانم و فکر نمی‌کنم دلخور باشند.

یوسفی در واکنش به اینکه دبیر هم گفته کینه‌ای نیست، عنوان کرد: بسیار هم عالی. همه چیز خوب است. مهم این است که ورزش ما موفق باشد.

دیگر خبرها

  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری