Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:06:04 GMT

استاندار مرکزی: کرونا در استان مرکزی کاهش محسوس داشته است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۵۱۵۳

استاندار مرکزی: کرونا در استان مرکزی کاهش محسوس داشته است

گروه استان‌ها-استاندار مرکزی با اشاره به کاهش محسوس کرونا در این استان گفت: در صورتی که روند نزولی کرونا در استان استمرار یابد جلسات ستاد مدیریت بیماری کرونا هر دو تا سه هفته یک بار در استان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به ضرورت تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: به منظور تشویق خانواده‌ها برای تزریق واکسن به فرزندانشان عملیات ترویجی و ترغیبی توسط آموزش و پرورش و همچنین رسانه‌ها باید ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسات ستاد کرونا از این هفته بدون حضور استانداران برگزار می‌شود، بنابراین منتظر خروجی و تصمیمات این جلسه هستیم و اگر مغایرتی بین تصمیمات این جلسه با تصمیمات استان بود به سرعت از طریق رسانه‌ها آن موارد را اعلام می‌کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: کاهش و تثبیت وضعیت این بیماری در استان جای خرسندی دارد اما همچنان ترغیب و تشویق خانواده‌ها برای تزریق واکسن فرزندان باید مورد توجه آموزش و پرورش و رسانه‌ها باشد.

مخلص‌الائمه بیان کرد: در راستای برگزاری نماز عید سعید فطر لازم است که فرمانداران و شهرداران وارد عمل شوند و شرایطی را فراهم کنند که فاصله‌گذاری بین نمازگزاران رعایت شود.

روزهای بدون فوتی کرونا در استان سمنان ادامه دارداردبیل وارد وضعیت آبی کرونایی شد/ یک روز بدون فوتی کرونایی دیگر در استانکاشان همچنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد/ فوت یک نفر در 24 ساعت گذشته

وی ادامه داد: اولویت برگزاری نماز عید فطر در فضای باز است و بیشتر در فضای باز برگزار می‌شود، چنانچه به لحاظ آب و هوایی شرایط مساعد بود باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که جمعیت بیشتر در فضای باز نماز را برگزار کنند، استفاده از مواد ضدعفونی و ماسک هم باید به طور حتم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: به منظور رعایت نکات بهداشتی نمازگزاران به‌طور حتم لوازم شخصی مانند مهر و سجاده را به همراه داشته و استفاده از ماسک را مورد توجه قرار دهند تا احتمال اوج‌گیری مجدد بیماری به حداقل برسد.

مخلص‌الائمه افزود: در صورتی که روند نزولی کرونا در  استان استمرار یابد جلسات ستاد مدیریت بیماری کرونا هر دو تا سه هفته یک بار در استان برگزار می‌شود و حتی می‌توان جلسه را به صورت کامل و مجازی برگزار کرد.

انتهای پیام/712/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مرکزی کرونا در استان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا