Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با سپاسگزاری به درگاه خداوند متعال برای کاهش چشمگیر آمار ابتلاء و قربانیان ناشی از همه‌گیری کرونا گفت: شرایط مساعد ایجاد شده در اثر واکسیناسیون عمومی، این امکان را فراهم کرد که راهپیمایی روز قدس امسال با شور و عظمت زیادی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با قدردانی از حضور شکوهمند مردم روزه‌دار کشورمان در راهپیمایی روز قدس، افزود: ارزیابی‌ها حکایت از این دارند که با بهبود وضعیت شیوع کرونا در کشور و کاهش قابل توجه شاخص‌های مربوط به ابتلاء این بیماری، امسال هم آمار شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر و هم جمعیت راهپیمایان روز قدس افزایش داشته است.

رئیس‌جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان ضروری و لازم است، اظهار داشت: بهبود شرایط بهداشتی نباید باعث شود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برابر شیوع کرونا کاهش یابد. رعایت این دستورالعمل‌ها در مدارس، وسایل حمل ونقل عمومی، مراکز خرید و نیز در مراسم و مناسبات دینی و ملی و هر محل تجمع دیگری کاملاً ضرورت دارد.

رئیسی مسئولان مربوطه به ویژه در وزارت کشور را مکلف کرد که نسبت به کنترل تردد افراد از مرزها و به خصوص مرزهای شرقی کشور نهایت دقت و نظارت را به عمل بیاورند تا از ورود افراد مبتلا به کرونا یا مشکوک به ابتلاء جلوگیری شود.

وی همچنین به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد با توجه به تخصیص یک میلیارد دلار ارز واردات دارو و تصمیم اتخاذ شده برای تداوم تأمین منابع لازم این حوزه، نسبت به نظارت بر تأمین اقلام دارویی مختلف و نیز کنترل دقیق قیمت‌ها اقدامات لازم را به عمل آورد.

در جلسه امروز، ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که همه افراد بالای ۷۰ سال و نیز افراد دارای نقص سیستم ایمنی یا دارای بیماری‌های زمینه‌ای ۱ نوبت واکسن کرونا در سال ۱۴۰۱ دریافت کنند.

کد خبر 5479523 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت کشور قدس ویروس کرونا روز قدس 1401 فلسطین مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان سیدابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران ایران روز قدس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور