Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز اسرائیل به برکت مقاومت در داخل تل آویو و هیفا هم امنیت ندارد به گونه‌ای که اخیرا شاهد بودیم که حزب الله تونل‌هایی را تا سرزمین‌های اشغالی حفر کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در گردهمایی فعالان داخلی و بین المللی عرصه فلسطین که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ بیروت را تصرف کرد و همین پیروزی مسیر آغاز شکست‌های این رژیم بود به گونه‌ای که بعد از گذشت چهل سال تاکنون اسرائیل در هیچ میدانی در منطقه دست برتر را نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بعد از شکل گیری حزب الله این گروه با یک عملیات شهادت طلبانه بیش از دویست آمریکایی و فرانسوی را در لبنان به قتل رساند و همین مسئله باعث شد تا آمریکایی‌ها از لبنان فرار کنند، اظهار کرد: امروز اسرائیل به برکت مقاومت در داخل تل آویو و هیفا هم امنیت ندارد به گونه‌ای که اخیرا شاهد بودیم که حزب الله تونل‌هایی را تا سرزمین‌های اشغالی حفر کرده است.

اسماعیلی به حمایت‌های دلاری آمریکا و همچنین پشتوانه لابی یهود از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: امروز اسرائیل تمام حوزه‌های قدرت خود اعم از قدرت نظامی و رسانه‌ای را از دست داده به گونه‌ای که دیگر این رژیم توان انجام جنایت‌هایی همچون صبرا و شتیلا را ندارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بیروت سالیان سال است که محل تردد جاسوس‌ها است، اما ۳۰ سال است که سیدحسن نصرالله رهبری حزب الله را با اقتدار برعهده دارد و این اقتدار باعث شده تا رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف تروریستی خود ناکام بماند. با این وجود باید گفت که اکنون قدرت برتر در اختیار جریان حزب الله و مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات یک دهه اخیر در سوریه و دیگر نقاط مهمترین پروژه برای دورسازی تهدید از اسرائیل بوده تا با ایجاد بلوا این رژیم فرصت بیشتری برای حیات ننگین خود داشته باشد، اظهار کرد: بنده اسفند ماه سال گذشته از مرز اسرائیل و لبنان بازدید کردم و در آنجا شاهد بودم که تمثال بزرگی از سردار سلیمانی نصب شده که شهید سلیمانی در آن به قدس اشاره می‌کند. به هر روی این اتفاق در شرایطی افتاده که تا چهل سال پیش کسی جرات نمی‌کرد در مورد اسرائیل حرفی بزند.

اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که به زودی بتوانیم با امامت رهبر معظم انقلاب نماز را در قدس برپا کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسماعیلی وزیر فرهنگ فلسطین امروز اسرائیل گونه ای حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو، گرفتار در تنگنای راهبردی بی‌ثمر بودن حمله به رفح

به نقل از خبرگزاری سما، گئور آیلند مشاور امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حمله به رفح نه تنها به نابودی حماس منجر نخواهد شد بلکه با از بین بردن چهار گردان حماس در رفح سرنوشت نظامی جنگ هم تعیین نمی‌شود.

وی افزود: برخلاف آنچه محافل رسمی اسرائیل بیان می‌کنند حمله به رفح مشکلی را حل نمی‌کند.

آیلند در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا کابینه رژیم صهیونیستی مصمم به حمله به رفح حتی به شکل تدریجی و تاکتیکی است، افزود: این نمایانگر گرفتار شدن اسرائیل در مخمصه است و اینکه به فشار نظامی دلخوش کرد.

از سوی دیگر «یسرائیل زیو» فرمانده اتاق عملیات سابق و ژنرال احتیاط رژیم صهیونیستی نیز درباره حمله به رفح هشدار داد.

وی با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی در صورت حمله به رفح متحمل تاوان سنگینی خواهد شد، گفت: کشته شدن غیرنظامیان سبب خواهد شد که جهانیان تل آویو را مجازات کنند به ویژه که اسرائیل در حال حاضر نیز از بحران بین المللی واقعی رنج می‌برد و در آستانه صدور حکم بازداشت برای سرانش قرار دارد.

این در حالی است که خانواده‌های اسیران صهونیست نزد حماس، تظاهراتی در خیابان آیالون در تل آویو برگزار کردند و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسیران با مقاومت فلسطین شدند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • تل آویو، گرفتار در تنگنای راهبردی بی‌ثمر بودن حمله به رفح
  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران