Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:43:45 GMT

نجباء: امتیازدهی جزو گزینه‌های مطرح نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۵۶۸۳

نجباء: امتیازدهی جزو گزینه‌های مطرح نیست

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای به‌مناسبت روز جهانی قدس، بر تعلق تاریخی سرزمین‌های اشغالی به ملت فلسطین و هویت اسلامی تغییرناپذیر آن تاکید کرد.

این بیانیه با متهم کردن رژیم‌های سازشکار به سستی و خیانت در حق امت اسلامی، افزوده است: «سازمان‌های بین‌المللی و سازمان ملل نیز هم‌راستا با صهیونیست‌ها، زیر بار فشار مستکبران رفته و در کنار زورگویان ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جنبش نُجَباء در ادامه ضمن اشاره به اینکه «امتیازدهی جزو گزینه‌های مطرح نیست»، خاطرنشان ساخت: ما با هر نفس اعلام می‌کنیم که حقوقِ سلب‌شده با قدرت امکان بازپس‌گیری دارد.

مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین اعلام کرد که این جنبش به تلاش و هماهنگی با سایر گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه ادامه می‌دهد و برای مقابله با رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارد.

بیانیه مزبور به رعب و نگرانی اسرائیل از فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره و اضافه کرد: «عظمت امام خمینی (ره) باعث شعله‌ور شدن احساسات امت و روشنی روح اسلام در روز قدس شده است.»

نُجَباء در پایان با تاکید بر ایستادگی خود در برابر پروژه عادی‌سازی، به کشورهای سست‌عنصر منطقه که سعی دارند با متشنج کردن اوضاع داخلی عراق، بقای رژیم غاصب را تداوم ببخشند هشدار داد: «ما همانطور که توانایی مبارزه با اشغالگران را داشتیم، قدرت مقابله با کسانی که به‌دنبال سازشکاری هستند را نیز داریم؛ زیرا آن‌ها از اشغالگران ضعیف‌تر هستند.»

همچنین دبیرکل نُجَباء نیز در پیامی توئیتری، روز جهانی قدس را "روزی عزیز برای همه آزادگان جهان" توصیف کرد و نوشت: امام راحل، خمینی مجاهد (ره) این مناسبت را انتخاب کرد تا در فکر مجاهدان و مبارزان در غرب و شرق زمین نهادینه شود.

شیخ اکرم الکعبی قدس اشغالی را مسأله اول آزادگان جهان دانست و ادامه داد: هدف والای آنان، رهایی قدس از چنگال اشغالگران کوردل صهیونیست است که سردمدار این اشغالگری، استکبار جهانی یعنی آمریکا و انگلیس هستند.

وی با تاکید بر اینکه "روز قدس تا وقتی خون در رگ ماست، همچون خاری در چشم اشغالگران خواهد بود" افزود: در آینده، پیکر صهیونیست‌ها را به لرزه خواهیم افکند، تا زمانی که پیروزی بزرگ الهی محقق و قدس شریف آزاد شود.

دبیرکل جنبش نُجَباء در پایان تصریح کرد: همانگونه که سیدحسن نصرالله (حفظه‌الله) گفت، مقاومت اسلامی عراق برای شرکت در آزادسازی قدس در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: جنبش نجباء مقاومت فلسطین مقاومت اسلامی ن ج باء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که برای اولین بار از خاک عراق یک هدف حیاتی در تل آویو را مورد قرار داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (جمعه) از حمله موشکی به تل آویو و بئر السبع خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که برای اولین بار از خاک عراق تل آویو را هدف قرار داده است.

طبق اطلاعیه مقاومت اسلامی عراق، در این حمله از موشک‌های کروز «الارقب» استفاده شده و مرکز اطلاعاتی «گیلوت» در تل‌آویو که متعلق به موساد است هدف قرار گرفته است.

در بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی نیز مقر اطلاعاتی «آبراهام» مورد هدف مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات