Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:25:19 GMT

انتقاد کریمی فیروزجایی از گرانی کالاها

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۵۷۷۵

انتقاد کریمی فیروزجایی از گرانی کالاها

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: ۱۲ اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام معلم و استادان کشور که مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارند، تبریک می گوییم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم در خصوص اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، بازنگری بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان، خروج این دستگاه زیربنایی و مهم از روزمرگی و نیز تلاش در جهت تبدیل آموزش و پرورش به مسئله اول کشور اقدامات جدی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگونه حرکت رو به جلو در جامعه منوط به تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای صمت و جهاد کشاورزی، تصریح کرد: در روزهای اخیر گرانی‌ برخی اقلام و کالاهای اساسی، خودرو، نهاده‌های دامی و کشاورزی و مشکل تأمین سوخت مورد نیاز اراضی شالیزاری در استان‌های شمالی کشور را شاهد بودیم و از وزرای مربوطه انتظار می رود در جهت انجام وظایف قانونی خود و نیز در جهت رفع تضییع حقوق آحاد مردم اقدامات جدی را انجام دهند.

منبع: مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: گرانی کالاها کریمی فیروزجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس