Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه بر روی استان خبر داد و گفت: دمای هوا نیز در اکثر مناطق دو تا پنج درجه کاهش می‌یابد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده فعالیت سامانه بارشی تا پایان روز دوشنبه بر روی استان است و در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به شکل قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، رگبار پراکنده بهاری و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش دو تا پنج درجه‌ای دمای هوا در اکثر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و افزود: خوروبیابانک با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان بویین و میاندشت با دمای یک درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های را ۲۰ درجه اعلام کرد و گفت: کمینه دمای صبح فردا نیز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی با اشاره به ثبت ۱۳.۷ میلیمتر بارش در ورزنه طی شبانه‌روز گذشته خاطرنشان کرد: در سمیرم ۹.۶ میلی‌متر، نائین ۲.۶ میلی‌متر، گلپایگان ۲.۱ میلی‌متر، فریدون‌شهر ۱.۵ میلی‌متر، زواره ۱.۷ میلی‌متر، زرین‌شهر ۱.۵، دهاقان ۴.۴ میلی‌متر، خوانسار ۱.۲، اردستان ۲.۶ میلی‌متر بارش ثبت شد.

وی افزود: برای امروز و فردا در مناطق مستعد مثل شمال و شرق احتمال رگبار و رعدوبرق و جاری شدن روان‌آب وجود دارد.

کد خبر 571983

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان کاهش دمای هوا بارش باران بارش های رگباری بارش باران در استان اصفهان سامانه بارشی بارش باران و تگرگ در اصفهان باران های رگباری بارش بهاری كاهش دما کاهش دمای هوا در استان اصفهان بارندگی شدید وزش باد و کاهش دما وزش باد شدید افزایش ابر و وزش باد وزش باد نسبتا شدید باران و وزش باد شدید وزش باد در اصفهان روان آب بارش پراکنده و وزش باد فعاليت سامانه بارشي کارشناس هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هواشناسی امروز اصفهان کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه‌ی‌ بارشی از امروز (سه شنبه) تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی بادهای جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی باشد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش هایی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

به گفته زورآوند دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6092114

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه