Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@02:10:05 GMT

آخرین قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۶۰۴۶

آخرین قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ

این روزها برخی از لوازم خانگی به یاری خانواده ها آمده است به شکلی که صفر تا صد کارها را انجام می دهند بدون آن که نیازی باشد تا ما دست به چیزی بزنیم.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، این روزها برخی از لوازم خانگی به یاری خانواده ها آمده است به شکلی که صفر تا صد کارها را انجام می دهند بدون آن که نیازی باشد تا ما دست به چیزی بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم ترین لوازم خانگی، ماشین لباسشویی ها هستند. ماشین لباسشویی هایی که ما را از چنگ زدن و چلاندن لباس های سنگین و کثیف و ضخیم، راحت کرده است. حالا ما می توانیم تنها با اضافه کردن لباس های کثیف به ماشین لباسشویی، اضافه کردن ماده شوینده و با فشردن چند دکمه ساده، لباس ها را تمیزِ تمیز تحویل بگیریم.

بر اساس تقاضای بازار، برندهای بسیاری اقدام به تولید ماشین لباسشویی کرده اند که یکی از بزرگترین برندها، برند سامسونگ است.

ماشین لباسشویی سامسونگ از آن دسته لوازم خانگی محبوب محسوب می شود که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

این برند معروف کُره ای توانسته است طرفداران بسیاری را برای خود به دست بیاورد و روز به روز بر اعتبار برند خود بیفزاید.

در ادامه این نوشتار قصد داریم به بررسی قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ بپردازیم. بنابراین ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا بتوانیم ماشین لباسشویی سامسونگ را از نقطه نظرات مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

عوامل موثر بر قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ  

قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ در مدل های مختلف متفاوت است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی سامسونگ را دارید می توانید متناسب با نیاز خود و امکاناتی که بدان نیاز دارید، یکی از با کیفیت ترین محصولات را خریداری کنید. قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند متناسب با ویژگی های زیر متفاوت باشد.

رنگ و شکل ظاهری ظرفیت و گنجایش برخوردار از موتور اینورتر برنامه های کاربردی و فناوری های هوشمند

 

رنگ و شکل ظاهری

یکی از معیار هایی که در انتخاب لوازم خانگی تاثیر گذار است، هماهنگی آن با سایر تجهیزات خانگی است. ماشین های لباسشویی سامسونگ در رنگ های سفید و نقره ای یا تیتانیومی عرضه شده اند. هر کدام از این رنگ ها بر قیمت ماشین لباسشویی شما خواهد افزود.

قیمت ماشین های لباسشویی سامسونگ که به رنگ سفید تولید می شوند نسبت به ماشین هایی که رنگ نقره ای دارند ارزان تر هستند. البته این تفاوت در قیمت ماشین لباسشویی را نباید فدای هماهنگی که بین سایر لوازم برقی خود ایجاد خواهد کرد، کنید.

علاوه بر رنگ، درب و محفظه ی ورودی نیز می تواند در قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ تاثیرگذار باشد.

ماشین های لباسشویی سامسونگ که جدیدا به بازار عرضه شده دارای درب فضایی هستند. درب های فضایی، امکان وارد و خارج کردن لباس را به راحتی برای شما میسر خواهند کرد و سهولت در استفاده را برای شما به همراه خواهند داشت، همچنین ظاهری زیبا را برای ماشین لباسشویی بوجود آورده اند.

البته در برخی از مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ به جای درب از جلو، از قسمت فضای بالایی دارای محفظه ی خروج لباس هستند. قیمت ماشین های لباسشویی سامسونگ که به این شکل هستند کمتر از سایر انواع ماشین لباسشویی های برند سامسونگ است.

سامسونگ در برخی از مدل های ماشین لباسشویی خود خلاقیتی متفاوت را عرضه داشته است. این ماشین های لباسشویی به صورت ادواش(add wash) هستند. ادواش در ماشین های لباسشویی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر مرحله ای از شست و شو، لباس مورد نظر را به آن اضافه کنید بدون آنکه ماشین لباسشویی خود را متوقف کنید و یا لباس مورد نظر خود را در شست و شو های بعدی اضافه کنید.

قیمت ماشین های لباسشویی سامسونگ که برخوردار از این ویژگی هستند به مراتب بیشتر از سایر ماشین های لباسشویی سامسونگ است.

 

ظرفیت و گنجایش

ماشین های لباسشویی سامسونگ در ظرفیت های 6کیلویی، 7کیلویی، 8 کیلویی، 9 کیلویی و 12 کیلویی تولید شده اند. این ظرفیت متناسب با میزان حجم لباسی است که در مخزن آن قرار می گیرد. قیمت ماشین های لباسشویی در طرفیت های مختلف متفاوت است و با بالا رفتن آن، بر ارزش قیمتی آن افزوده می شود.

اگر در خانواده ای پرجمعیت هستید و یا میزان استفاده ی شما از ماشین لباسشویی زیاد است می توانید از ظرفیت های 8 کیلویی به بالا را استفاده کنید.

 

برخوردار از موتور دایرکت درایو

موتور ماشین های لباسشویی یا به صورت تسمه ای و یا به صورت گیربکسی هستند. شاید تجربه ی لرزش های ماشین لباسشویی و یا حرکات غیر متعارفی که در هنگام آبکشی دارند را داشته اید.

با پیشرفت هایی که در این حوزه صورت گرفته، سامسونگ نیز فناوری های جدید را به خدمت گرفته و در آن ها از موتور دایرکت درایو استفاده کرده است. این موتورها اگر چه به قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ مافزوده اند، اما ره آورد مادی زیادی را در دراز مدت برای شما رقم خواهند زد. که از جمله این مزیت ها می توان به مصرف پایین برق اشاره کرده که سبب شده ماشین لباسشویی های سامسونگ که از این نوع موتور استفاده می کنند، از نظر میزان مصرف انرژی، در گرید A قراربگیرد.

همچنین وجود این موتور در ماشین لباسشویی سامسونگ نسبت به مواردی که فاقد این موتور هستند صدای پایینی دارد و لرزش چندانی را متوجه نخواهید شد.

 ماشین های لباسشویی سامسونگ که از این نوع موتور برخوردارند ، عمر بیشتری دارند.

برنامه های کاربردی تکنولوژی حباب ساز

 از جمله مواردی که در قیمت ماشین لباسشویی های سامسونگ تاثیرگذار است تکنولوژی حباب ساز است. این تکنولوژی مصرف انرژی را به مقدار قابل توجهی کم می کند. با فعال شدن این کاربرد حباب های هوا، به داخل آب دیگ لباسشویی وارد و حباب های هوا در فشار آب و لباس به دفعات زیاد منبسط و منقبض می شوند و این مسئله باعث جداشدن لکه های چربی و کثیفی از پارچه ها می شود که در نهایت کاهش مصرف انرژی و آب را به همراه خواهد داشت.

 

فناوری Air Wash

این برنامه ی کاربردی بوزدایی را به مدت ۲۹ دقیقه و عملیات ضدعفونی کردن به مدت ۵۹ دقیقه انجام می دهد. با استفاده از این فناوری می توان با بوهای نامطبوع و حتی چروک لباس ها خداحافظی کرد و هرگونه عوامل آلرژی‌زای میکروسکوپی، باکتری‌های مضر و میکروب‌ها را کاملا از بین ‌برد.

 

فناوری اکو درام کلین

یکی از برنامه های کاربردی که می تواند در قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ تاثیر گذار باشد و از طرفی باعث افزایش عمر ماشین های لباسشویی شما شود فناوری ECO Drum Clean است.

این عملکرد با داشتن حداکثر سطح بهداشت، محفظه را تمیز و بدون بو نگه می دارد و از ایجاد هزینه های احتمالی در زمینه ی تعمیرات ماشین لباسشویی، جلوگیری می کند.

این فناوری با تمیز کردن مرتب محفظه لباسشویی این امکان را به شما می دهد لباس ها را در دما های پایین تر شست شو دهید که این امر باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه های آن می شود در حالی سطح بالای بهداشت را برای شست و شوی لباس ها تجربه خواهید کرد.

 

Eco Wash

برنامه شستشوی اقتصادی از انواع برنامه شستشو ماشین لباسشویی سامسونگ است و بهینه ترین حالت شستشو را برای لباس های شما فراهم خواهد کرد.

با وجود چنین فناوری ای، کیفیت شستشوی حداکثری لباس های شما فراهم خواهد شد و از طرفی متناسب با حجم و ظرفیتی که لباس وارد ماشین لباسشویی خود کرده اید، از انرژی، مواد شوینده و آب استفاده خواهید کرد. برای بدست آوردن چنین امکانی از سرعت 1200 دور بر دقیقه در اجرای این برنامه استفاده می شود.

 

فناوری هوشمند  Smart Check

فناوری اسمارت چک شما را قادر خواهد ساخت تا وضعیت ماشین لباسشویی را با استفاده از تلفن هوشمند خود بررسی و در صورت بروز خطا و مشکل در فرآیند شست و شو، آن را رفع کنید. این فناوری بیشتر در گوشی‌های Galaxy S ، iPhone 4  و مدل‌های بالاتر عمل خواهند کرد.

برخی از محبوب ترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ ماشین لباسشویی سامسونگ مدل اینوکس – 7 کیلویی

برخی از فناوری های به کار رفته در این ماشین لباسشویی سامسونگ:

تکنولوژی انحصاری اکو بابِل(Eco Bubble)،که در ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ اینوکس به کار رفته سه ضلع مثلث شست و شویی است که ابداعی سامسونگ است. در این فناوری آب، مواد شوینده و هوا ترکیب شده وحباب هایی را ایجاد می کنند. این حباب ها با عمکلرد محافظتی و تزریق شدن به داخل محفظه ی شست و شو، فضایی بالشتکی را در ماشین های لباس شویی  اینوکس بوجود می آورند تا هم الیاف لباس ها با دیواره برخورد مستقیم نداشته باشند و هم با سرعت بیشتری به الیاف نفوذ پیدا می کنند و لکه و کثیفی لباس ها سریعتر از بین می رود. از انجایی که در این تکنولوژی به آب گرم نیازی نیست، 70 درصد امکان صرفه جویی درمصرف انرژی را خواهید داشت. Diamond Drum یا درام الماسه ی ماشین های لباس شویی 7 کیلویی سامسونگ اینوکس که در قسمت محفظه ی داخلی، یعنی دیگ ماشین لباس شویی است، سبب می شود تا بافت لباس ها، نخ کش و یا خراب نشوند. به عبارتی فرو رفتگی ها یا الماسی شکل دیگ ماشین های لباس شویی سامسونگ 7K اینوکس مانع از هرنوع تغییر شکل ظاهری لباس های شما می شود. موتور ماشین های لباس شویی 7 کیلویی سامسونگ اینوکس از نوع اینورتر می باشد. موتور اینورتر که در انواع لوازم خانگی سامسونگ اعم از کولرگازی سامسونگ و یا ماشین ظرفشویی سامسونگ نیز به کار رفته و امتحان خود را پس داده در زمینه های مختلفی به کارایی ماشین های لباسشویی می افزاید. از طرفی، هم در زمینه ی مصرف انرژی که به میزان قابل توجهی، مصرف انرژی را کاهش می دهد و هم موتور اینورتر در ماشین لباس شویی باعث ایجاد حرکات متنوع در ماشین های لباس شویی اینوکس می شود. در حالت عادی ماشین های لباس شویی بدون توجه به حجم لباسی که در خود جای داده، شروع به کار می کند. به همان اندازه آب مصرف و سرعت چرخش دارد. موتور اینورتر به ماشین های لباس شویی سامسونگ 7K اینوکس کمک می کند تا ماشین لباس شویی با حجم کم، سرعت و انرژی متناسب تری را کارکند. همچنین یکی از مسایلی که در ماشین لباس شویی مورد توجه قرار می گیرد، میزان لرزش آن است. ماشین های لباس شویی سامسونگ اینوکس با استفاده از موتور Inverter Direct Drive صدای زیادی نخواهد داشت. میزان صدای ساطع شده از ماشین های لباسشویی 7کیلویی سامسونگ اینوکس با چرخش 1400 دور در دقیقه تنها 54 دسی بل است.

 

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل ادواش – 9 کیلویی

برخی از تکنولوژی های به کار رفته در این ماشین لباسشویی سامسونگ:

تکنولوژی ادواش: یکی از تکنولوژی های خوب و کارآمدی که سامسونگ به این مدل از ماشین لباس شویی خود افزوده، ادواش است. بر خلاف سایر برندها که تنها با متوقف کردن فرآیند شست و شو امکان اضافه کردن لباس های جا مانده را دارد، سامسونگ در ماشین لباس شویی 9 کیلویی ادواش سامسونگ خود محفظه ای را قرار داده تا در هر مرحله از شست و شو چه آبکشی و چه خشک کردن می توان لباس ها را به ماشین لباس شویی 9K ادواش سامسونگ سپرد و نکته ای که حایز اهمیت است این است که در این فرآیند شست و شو نباید دما بیش از 50 درجه باشد. تکنولوژی حباب ساز: فناوری دیگری است که سامسونگ در ماشین های لباسشویی خود به کار برده این است که در فرایند شستشو به جای افزایش دما، فناوری را به کار برده که با تولید حباب مانع از برخود مستقیم لباس با بدنه شود که ممکن است آسیب هایی را برای لباس ایجاد کند. ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ و لکه زدایی قوی

 این عملکرد که با تکنولوژی حباب ساز عجین شده با فرآیندی که در شستشو ایجاد می کند، میزان نفوذ پذیری مواد شوینده در الیاف را بیشتر می کند و در نتیجه در فرآیند شست و شو عملکرد بهتری خواهیم دید.

موتور اینورتر ماشین لباس شویی ادواش سامسونگ 

 ماشین های لباس شویی که دارای اینورتر هستند در زمینه های مختلفی کارآیی بسیار بالاتری از ماشین های لباسشویی با موتورهای معمولی دارند. موتور اینورتر در زمینه ی مصرف انرژی به میزان قابل توجهی، مصرف انرژی را کاهش می دهد. از طرفی موتور اینورتر در ماشین لباسشویی باعث ایجاد حرکات متنوع در ماشین 9 کیلویی لباس شویی ادواش سامسونگ می شود. همچنین یکی از مسایلی که درماشین لباس شویی مورد توجه قرار می گیرد میزان لرزش آن است. در ماشین لباس شویی ادواش سامسونگ 9K، به دلیل استفاده از موتور اینورتر، میزان لرزش بسیار کمتر شده است.

سیستم عیب یاب هوشمند در ماشین لباسشویی 9 کیلویی ادواش سامسونگ 

ازامکانات هوشمندانه ی دیگری که در ماشین لباس شویی ادواش سامسونگ با استفاده از wifi و گوشی همراه شما صورت می گیرد سیستم عیب یاب هوشمند است. با استفاده از این عملکرد به راحتی می توانید بدون صرف هزینه ی زیاد، اگر ماشین لباس شویی شما با مشکلی مواجه شد، مثل یک تعمیر کار حرفه ای مشکل پیش آمده برای ماشین لباس شویی را به راحتی پیدا کنید و در ابتدا خود مشکل را رفع کرده و سپس در صورت نیاز از یک متخصص کمک بگیرید.

 در کنار تکنولوژی های متنوعی که در ماشین لباس شویی 9 کیلویی ادواش سامسونگ تعبیه برنامه های شستشو نیز مانند مدل ماشین های لباس شویی سامسونگ اینوکس 7 کیلویی را دارا می باشد.

شست و شوی اقتصادی شست و شوی سریع شست و شوی با تاخیر شست و شوی بهداشتی و بخا ربهداشتی شست و شوی هوشمند شست و شوی انواع لباس های با الیاف جین / کتان / پشمی پیش شست و شو قفل کودک برخور دار از سنسور تشخیص وزن لباس و سنسور تشخیص آب بی صدا کردن لباس ها سیستم ضد چروک

 

 

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1469 برخی از تکنولوژی های به کار رفته در ماشین لباسشویی سامسونگ Q1469: ·         هیتر سرامیکی :با توجه به اینکه گرما در فرایند شست و شو و حل شدن مواد شوینده در آب موثر است، جدا از گرمایی که از طریق ورودی آبگرم به ماشین لباسشویی امکان پذیر است، گرمایش از طریق هیتر سرامیکی نیز امکان تنظیم دمای مورد نظر ماشین لباس شویی سامسونگ Q1469 را به شما می دهد. ·         موتور اینورتر :موتور اینورتر ماشین لباس شویی سامسونگ Q1469 بر خلاف مدل های قدیمی که تسمه ای بودند به صورت گیربکسی است و از تسمه استفاده نمی کند. از آنجایی که تسمه موجب لرزش و افزایش صدای ماشین لباس شویی می شود، در موتورهای اینورتر نه تنها لرزش و صدایی را نخواهید شنید، بلکه در مصرف انرژی نیز با کاهش 20 تا 40 درصدی هزینه ی صورت حساب برق مواجه می شوید. از طرفی در فرآیند شستشو نیز تاثیرات قابل توجهی دارد. ·         سنسور :سنسور تشخیص وزن ماشین لباس شویی سامسونگ Q1469 به شما کمک می کند تا حجم کم لباس ها نیز مانع از آن نشود که به خاطر صرفه جویی در مصرف برق و آب ماشین لباس شویی خود را روشن نکنید. این سنسور ها، با تشخیص وزن لباس، مطابق با آن، لباس ها را شست و شو می دهند. ·         فناوری حباب ساز Bubble Soak ماشین لباس شویی سامسونگ Q1469 : قبل از چرخه شست و شو، آب و مواد شوینده و هوا ترکیب شده و با تشکیل حباب، سریعتر از سایر مواد شوینده در شست و شوی لباس تاثیرگذار است. این فناوری که ابداعی سامسونگ است این امکان را به ماشین لباس شویی سامسونگ Q1469 می دهد تا برخی از لباس ها، با آب سرد و در دمای پایین شسته شوند و در عین حال لکه های روی لباس نیز از بین بروند، همچنین برخی لباس های بیرونی که خاصیت ضد آب را دارند و برای کیفیت بهتر در فرآیند شست و شوی آنها بهتر است با آب سرد شسته شوند، با این فناوری الیاف آن محافظت می شوند.

 

ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ P156

برخی از تکنولوژی های مورد استفاده در این ماشین لباسشویی سامسونگ:

موتور به کار رفته در ماشین لباس شویی سامسونگ P156: از جمله ویژگی هایی که در موتور به کار رفته در ماشین لباس شویی سامسونگ P156 وجود دارد این است که موتور این محصول هم از نوع تسمه ای تولید شده وهم به شکل اینورتر دیجیتال است. از جمله مزیت هایی که در اینورتر دار شدن ماشین لباسشویی سامسونگ P156 وجود دارد دو مورد است: کاهش استهلاک موتور کاهش مصرف انرژی

Quick Drum ماشین لباسشویی سامسونگ P156 به تکنولوژی به کار رفته در دیگ یا محفظه ی شست و شوی ماشین لباس شویی گفته می شود. به عبارتی این نوع دیگ از دو بخش اصلی و پشتی تشکیل شده که در هنگام شست و شو با به چرخش در آمدن جهت های متفاوت، حالت های مختلفی از شست و شو را ایجاد می کند که از این طریق هم باعث افزایش کیفیت شست و شو می شود و هم فرآیند شست و شو را سرعت می بخشد. فناوری Add WASH ماشین لباسشویی سامسونگ از جمله فناوری هایی که بسیار مورد توجه است که از طریق قرار دادن درب اضافه روی درب اصلی می توانید لباس هایی را جا مانده اند را به آن اضافه کنید بدون اینکه وقفه ای در فرایند شست و شو ایجاد شود. فناوری Super Speed ماشین لباسشویی سامسونگ P156 نیز شما را قادر خواهد ساخت تا در مدت زمان 39 دقیقه لباس های خود را شست و شو دهید. هم زمانی که عجله دارید این فناوری به شما کمک خواهد کرد و هم هنگامی که با حجم زیادی از لباس ها محاصره شده اید در کوتاه ترین زمان آنها را شستشو نمایید.

 

سخن آخر

در هنگام خرید ماشین لباسشویی سامسونگ دقت لازم را داشته باشید. با توجه به محدودیت هایی که در ورود این برند وجود دارد، برخی از سود جویان محصولات تقلبی را جایگزین ماشین های لباسشویی اصل کرده اند. اگر چه در مواردی قیمت این ماشین های لباسشویی با محصولات اصل تفاوت چندانی نخواهند داشت اما کیفیت لازم را ندارند.

به همین منظور فروشگاه اینترنتی آلندهوم با ارائه محصولات اورجینال و اصل، خیال شما خریداران گرامی را از فیک و تقلبی نبودن لوازم خانگی تان جمع کرده است.

از جهت دیگر آلندهوم با ارائه گارانتی 18 ماهه همه محصولات لوازم خانگی، امکان پرداخت وجه درب منزل و پس از احراز اصالت کالا و البته 5 سال خدمات پس از فروش، شما را پس از خریداری محصولات تنها نمی گذارد و می تواند به راحتی از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید.

 شما می توانید ماشین لباسشویی اصل خود را با بهترین قیمت از فروشگاه آلندهوم خریداری کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سامسونگ لوازم خانگی لباسشویی سامسونگ قیمت لباسشویی سامسونگ انواع لباسشویی سامسونگ ماشین های لباسشویی سامسونگ قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ ماشین های لباس شویی سامسونگ ماشین لباس شویی سامسونگ Q1469 قیمت ماشین های لباسشویی قیمت ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی ماشین لباس شویی ماشین لباسشویی ها شویی سامسونگ P156 موتور اینورتر کار رفته مصرف انرژی فرآیند شست لوازم خانگی مواد شوینده ی شست و شوی قابل توجهی لباس ها ی شست و شو کردن لباس ی کاربردی شویی خود برای شما حباب ها محفظه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)

به گزارش صدای ایران از عصر ایران کمپانی جی‌ای سی (JAC) که در ایران بیشتر آن را با نام جک می‌شناسند، سال هاست که در زمینه تولید خودرو‌های سواری و کار و تجاری فعالیت کرده و بیشتر محصولاتش نیز هم اکنون در بازار ایران حضور دارند. برای نمونه می‌توان به جک S ۵ اشاره کرد که پس شروع مونتاژش در کرمان موتور، موفق شد تا سهم زیادی از بازار کراس اوور‌ها را به خود اختصاص دهد. به بیانی دیگر می‌توان گفت که معروفیت برند جی‌ای سی در ایران با فروش بی نظیر S ۵ رقم خورد و این خودرو توانست دیدگاه مثبتی برای جک به وجود آورد.



جی‌ای سی در سال‌های اخیر علاوه بر تولید خودرو‌های متنوع، بر روی پیشرفت در زمینه خودروسازی مدرن نیز تمرکز کرده و همگام با دیگر شرکت‌های چینی، در دنیا به شهرتی نسبی رسیده است. حضور جی‌ای سی در نمایشگاه خودرو پکن که میزبان بزرگان صنعت خودروسازی دنیا نیز هست می‌تواند نشان دهنده جایگاه این کمپانی باشد.

در سال‌های اخیر اضافه شدن قوای محرکه الکتریکی به خودرو‌ها بسیار مرسوم شده و به همین دلیل اکثر خودروسازان حاضر در اتو اکسپو چین، اتوموبیل‌های تمام برقی و یا هیبریدی خود را به نمایش درآوردند. با توجه به چنین موضوعی، جی‌ای سی نیز در کنار دیگر شرکت ها، خودرو‌های تمام برقی و هیبریدی خود را به نمایشگاه آورده و در معرض دید عموم قرار داده است.

این کمپانی علاوه بر حرکت در مسیر بکارگیری از قوای محرکه روز دنیا، طراحی محصولات خود را نیز با الگو‌های نوین جهانی به روز کرده تا به صورت همه جانبه در زمینه خودروسازی پیشرفت کرده باشد.


با ورود به غرفه جی‌ای سی در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴، در درجه اول کانسپت DE Fine دید بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کرد. نزدیک شدن به تولید خودرو با پلتفرم DE جزو اهداف توسعه‌ای جی‌ای سی است و در این راستا هوآوی با تکنولوژی‌های خود قصد دارد تا سرعت رسیدن به نسخه نهایی را برای JAC بیشتر کند.

کانسپت DE Fine 

به طور کلی جی‌ای سی ۴ پلتفرم برای ابعاد مختلف بدنه در نظر گرفته که در میان آن‌ها پلتفرم DI که مختص خودرو‌های کوچک و متوسط مانند EV۳ است، تجاری سازی و به مرحله تولید رسیده است. 

نام دو پلتفرم دیگر JAC که بخش‌های نهایی طراحی شان را سپری می‌کنند DP و DM است که به ترتیب برای تولید خودرو‌های آفرودی و MPV‌ها کاربرد خواهند داشت.

جی‌ای سی با چه خودرو‌هایی پا به اتو اکسپو پکن گذاشت؟

از مهم‌ترین خودرو‌های این برند که احتمالاً به زودی در خیابان‌های ایران تردد خواهند کرد می‌توان EV۳ را نام برد که به یک پیشرانه تمام برقی مجهز شده و با توجه به ظاهر جذابش و همچنین تنوع پایین خودرو‌های هاچ بک و درون شهری، می‌تواند مورد پسند بسیاری از جوانان و خصوصا بانوان قرار گیرد. جک EV۳ دارای یک موتور برقی با حداکثر قدرت ۷۰ کیلووات است. این هاچ بک نخستین محصول جک است که به باتری‌های استوانه‌ای تجهیز شده است و حداکثر سرعتش هم به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

خودروی هاچ بک جک ۳ EV

دیگر محصولی که در غرفه جی‌ای سی معرفی شد، X۸ بود که کرمان موتور اقدامات لازم برای مونتاژ این کراس اوور را انجام داده و در آینده‌ای نزدیک تولیدش را آغاز خواهد کرد. این خودرو هم از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI استفاده می‌کند که قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار است. گشتاور این پیشرانه نیز ۲۵۰ تا ۲۸۰ نیوتن متر اعلام می‌شود و در نهایت از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

محصول X۸

JS۶ هم که حضورش در ایران قطعی شده و جزو جدیدترین محصولات این برند است نیز در نمایشگاه حضور داشت. لازم به ذکر است که JS۶ قرار است در نسخه پلاگین هیبرید در کرمان موتور مونتاژ شود. 




شرکت جک علاوه بر خودرو‌های سدان، کراس اوور و هاچ بک، پیکاپ‌های شاسی مستقل را نیز در سبد محصولات خود دارد. از این رو برای نمایش دستاورد‌های خود در تولید این کلاس بدنه، علاوه بر نسخه تمام بنزینی و تجهیز شده T۹ (هانتر)، نسخه تمام برقی و دو دیفرانسیل این پیکاپ را نیز برای اولین بار معرفی کرده است.

T۹ (هانتر)، نسخه تمام برقی


در بخش دیگری از غرفه، ون RF۸ که یک MPV محسوب می‌شود نیز حضور داشت و به علت طراحی داخلی لوکس و تجملاتی اش، مورد توجه مراجعین قرار گرفت. آرایش صندلی‌ها در این MPV به صورت ۲+۲+۳ بود تا سرنشینان ردیف دوم فضای کافی در اختیار داشته و سفر راحت تری را تجربه کنند. در مورد این موضوع می‌توان گفت که امروزه خودروسازان سعی دارند تا اکثر کراس اوور‌ها و SUV‌های خود را نیز با این چینش صندلی تولید کنند، چرا که فضا برای بکارگیری امکانات رفاهی بیشتر فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung