Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:12:42 GMT

سجادی: رئیس‌جمهور تاکید زیادی بر اجرای عدالت ورزشی دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۶۱۱۰

سجادی: رئیس‌جمهور تاکید زیادی بر اجرای عدالت ورزشی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحمید سجادی امروز در حاشیه دیدار با ملی‌پوشان وزنه‌برداری اظهار داشت: باعث افتخار است که در خدمت ملی‌پوشان وزنه‌برداری آقایان و بانوان هستیم و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی ملی‌پوشان قرار گرفتیم. قطعاً ورزشکاران دوست دارند که مسئولین به آنها اهمیت دهند. شب گذشته با جمعی از ورزشکاران در خدمت رئیس‌جمهور بودیم و وی تاکید زیادی بر اجرای عدالت ورزشی داشتند و اینکه ورزشکاران مشکل تمرینی و معیشتی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان ورزشکار در بهترین زمان عصاره وجودی خود را برای کشور گذاشته‌اند و ما وظیفه داریم که مشکلات آنها را رفع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران شانس پیراهن تیم ملی و رفتن روی سکو را ندارند ولی قطعاً همه این ورزشکاران عمر خود را در ورزش گذاشته‌اند و می‌بایست به همه ورزشکاران توجه شود و در تلاش هستیم که به همه ورزشکاران در همه سطح رسیدگی کنیم.

سجادی تصریح کرد: سند تحول ورزش را طبق دستور رئیسی در دست اقدام داریم و به زودی با تکمیل آن گام‌های مثبتی در همه رشته‌ها برداشته خواهد شد. طبق این سند تحول سعی داریم که برای همه رشته‌ها چه در بخش آقایان و چه بانوان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و ورزشکاران ما دچار کمبودی نباشند.

وی گفت: امسال سال پرکاری را درپیش داریم و با توجه به درپیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو باید رشته‌های مختلف به آمادگی کامل برسند که بتوانیم در این بازی‌ها بهترین نتیجه را بگیریم. آمادگی و کسب موفقیت در هانگژو سرمنشا موفقیت در المپیک بعدی خواهد بود. گام‌هایی که امسال برمی‌داریم برای سال‌های آینده بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: درست است که کشور در شرایط تحریم قرار دارد ولی با وجود این تحریم‌ها می‌توان همچنان چرخ ورزش را به خوبی جلو ببریم و در مسابقات آتی موفقیت‌های چشم‌گیر کسب کنیم.

کد خبر 5479583

منبع: مهر

کلیدواژه: وزنه برداری حمید سجادی اردوی تدارکاتی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران فینال جام حذفی تیم ملی تکواندو جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج آذربایجان‌شرقی، گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی، گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی افزود: ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران، بسیار مهم بوده و این روحیه شکست‌ناپذیری مردم، ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش، ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی است، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از آذربایجان که این خطه را سر ایران می‌دانند، امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا نیز در ادامه با تشریح فعالیت هیأت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا گفت: تعداد ۳۲ هیأت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور دارند و ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیأت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

سرهنگ پاسدار علی حیدرپناه افزود: کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

وی افزود: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 6093959

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است