Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@07:47:13 GMT

تصادف جاده‌ای مرگبار در نیجریه

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۶۱۶۳

مقامات محلی نیجریه اعلام کردند که روز گذشته (جمعه) در پی یک تصادف جاده ای در جنوب غرب این کشور هفت تن کشته و پنج تن دیگر نیز زخمی شدند. ناطقان: یکی از مقامات محلی به خبرنگاران در این باره گفت: یک راننده اتوبوس کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داده و به یک کامیون در حال حرکت برخورد کرده است.

وی همچنین اضافه کرد که در مجموع ۱۶ نفر که ۱۵ تن از آنها مرد بزرگسال بودند، در این حادثه درگیر بوده اند و پنج مرد مجروح شده و شش مرد و یک زن دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجروحان این حادثه به بیمارستان محلی منتقل شده اند.

مقامات همچنین اظهار کردند: در زمان وقوع این حادثه باران میبارید و اگر راننده اتوبوس سرعت غیرمجاز نداشت، می توانست از وقوع این حادثه جلوگیری کند.

به گزارش شینهوا، تصادفات جاده ای مرگبار معمولا در نیجریه گزارش می شود که اغلب علت آن ها بار بیش از حد وسایل نقلیه، شرایط بد جاده ها و رانندگی بدون احتیاط است. منبع: ایسنا برچسب ها: تصادف جاده ای ، مرگبار ، نیجریه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف جاده ای مرگبار نیجریه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

این سازمان انگلیسی بیان کرد: گزارشی را در خصوص وقوع حادثه در فاصله ۱۷۷ مایل دریایی از جنوب شرق منطقه نشطون یمن دریافت کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گزارش اشاره می‌کند که یک قایق کوچک که ۴ نفر سوار آن بوده‌اند به یک کشتی نزدیک شده است.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس تاکید کرد: این کشتی در امنیت قرار گرفته و به مسیر خود ادامه داده است. مقامات ذیربط در این مورد تحقیقاتی را صورت خواهند داد.

کد خبر 6091459

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن