Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش : مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت روز ملی شوراها، بعد از ظهر شنبه دهم اردیبهشت با حضور در دفتر اعضای شورای شهر کیش بر نقش مهم مشارکتی آنان در انتقال و حل مشکلات مردم و پیشبرد مسائل جامعه تاکید کرد.

شجیع با اشاره به این که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همواره بر مشارکت حداکثری مردمی در حوزه های مختلف تاکید می کنند، اظهار داشت: هر کجا مردم پرچم دار باشند شاهد پیشرفت قابل توجهی در حوزه های مربوطه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شوراها را تجلی اراده مردم معرفی کرد و گفت: یکی از برکات نظام اسلامی این است که جایگاه ویژه و مطلوبی را برای مشارکت حداکثر مردم از طریق شوراهای شهر فراهم نموده است.

به گفته شجیع چهره های دلسوز و خوش نامی در شورای شهر کیش حضور دارند که امیدوارم بتوانیم از این ظرفیت مردمی بهره مند شویم.

48

کد خبر 1626819

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی