Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان البرز در حالی برگزار شد که عملکرد این هیئت ورزشی در توسعه ورزش های بومی و کارکرد اثربخش خانه های ورزش روستایی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، این مجمع صبح امروز شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مجمع مجید رضاخانی رئیس هیئت استان البرز برنامه ها، گزارش عملکرد و گزارش مالی سال 1400 و همچنین تقویم اجرایی سال 1401 را برای حاضرین تشریح کرد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از عملکرد و تلاش های هیئت استان اظهار کرد: این که رئیس هیئت از تمام روستاهای استان بازدید داشته و از نزدیک در جریان شرایط، زیر ساختها، وضعیت ورزشی و عملکرد خانه های ورزش روستایی قرار گرفته، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

مجتبی جانعلی با تأکید بر حمایت از ورزش روستایی افزود: سعی می کنیم به همراه فدراسیون ورزش روستایی از تیم فوتبال روستای اغشت که در لیگ دسته 3 کشور حضور دارد و غالبا از بازیکنان همین روستا در آن استفاده می شود، حمایت ویژه ای داشته باشیم.

 دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشور نیز در این مجمع گفت: هیئت استان البرز بسیار پرکار و پر تلاش بوده و نسبت به جامعه آماری پایینش در مقایسه با سایر استانها، عملکردی بسیار خوب و داشته است.

نژاد فصیحی تصریح کرد: البرز از جمله استانهایی است که خانه های ورزش روستایی به معنای واقعی کلمه در آن راه اندازی شده و مورد استفاده مطلوب قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز بازی های بومی محلی ورزش روستایی مجمع سالیانه خانه های ورزش روستایی خانه های ورزش روستایی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند