Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، جنبش حزب‌الله لبنان، بعدازظهر امروز (شنبه)، درباره انفجارهای تروریستی کابل بیانیه صادر کرد.

بنابر گزارش شبکه «المنار»، حزب‌الله ضمن محکومیت شدید این انفجارها، اعلام کرد که این تروریست‌های تکفیری دسته‌ای قاتلند که همه را جز خود کافر می‌دانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «تداوم این عملیات‌های تروریستی، گسترش دامنه آن‌ها در چند کشور اسلامی و متمرکز شدن آن بر هدف قرار دادن مؤمنان حین ادای فرایض دینی، علمای امت اسلامی و دولت‌های مربوطه را ملزم می‌کند تا با این تفکر انحرافی، سازمان‌ها و بازوهای آن مقابله کنند و فورا برای انجام تمام اقدامات ممکن به منظور مواجهه با این قاتلان جنایتکار اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حزب‌الله در ادامه تأکید کرد که تداوم این عملیات‌ها «همچنین مقامات کشورهای هدف حمله را موظف می‌کند تا به اندازه کافی از معیشت شهروندان و مساجد محافظت کنند و تمام اقدامات ضروری را در این خصوص اتخاذ نمایند.»

مقاومت لبنان در پایان ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و ابراز همدردی با آن‌ها، از خداوند متعال برای شهیدان رحمت و برای مجروحان به حق ماه مبارک رمضان سلامتی کامل مسألت کرد.

به گزارش فارس روز گذشته بر اثر حمله تروریستی در مسجد خلیفه صاحب اهل سنت کابل دست‌کم ۱۰ نفر شهید و ۱۹ فرد دیگر مجروح شدند. با این حال، مقامات طالبان از شهادت و زخمی شدن ۲۵ تن در این حمله تروریستی خبر داده‌اند.

از طرف دیگر، در برخی گزارش‌های تاییدنشده در افغانستان از شهادت ۵۰ تن در حمله تروریستی روز گذشته کابل سخن گفته شده است.

این حمله تروریستی در حالی روز گذشته صورت گرفت که طی هفته‌های گذشته حملات تروریستی متعددی در نقاط مختلف افغانستان اماکن مذهبی و عمومی شیعه و سنی را هدف حملات خود قرار داده که در نتیجه‌ آن ده‌ها نفر شهید و زخمی شدند.

کد خبر 673445 برچسب‌ها افغانستان ‌انفجار تروریسم در جهان لبنان - حزب الله داعش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: افغانستان انفجار تروریسم در جهان لبنان حزب الله داعش حمله تروریستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو