Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:01:45 GMT

۵۰ میلیارد تومان قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۶۷۰۰

۵۰ میلیارد تومان قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی‌زاده بعدازظهر شنبه در نشست بررسی مشکلات کارگران دستگاه‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبارات عمرانی شهرداری‌ها در سال ۹۹، ۵۷ میلیارد تومان بود که ۱۷ میلیارد تخصیص پیدا کرد اما در سال گذشته، اعتبارات به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که تاکنون ۱۰۰ درصد تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اعتبارات ارزش افزوده بر اساس سرانه جمعیت اختصاص داده می‌شود و قانون مشخص کرده که ۱۰۰ درصد این اعتبارات باید برای زیرساخت و مبلمان شهری اختصاص داده شود اما متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ درصد این اعتبار صرف پرداخت حقوق می‌شود.

حاجی زاده تصریح کرد: اعتبارات ارزش افزوده استان در سال ۹۹ که به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص داده شد ۹۵ میلیارد تومان بود و در سال گذشته به ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت و همه این پول صرف حقوق شد.

وی با بیان هیچ کار زیرساختی از این محل در استان صورت نگرفته است، گفت: از محل سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان اختصاص یافت که ۶۰ میلیارد برای دو پروژه پل سوم و پروژه ساماندهی بشار اختصاص یافت.

حاجی زاده تصریح کرد: زمانی که به استان آمدم کارگران همیاری شهرداری ۲۰ ماه حقوق عقب افتاده داشتند که به ۶ ماه کاهش یافت و در تلاش هستیم این مدت را هم تسویه کنیم، آبداران آب و فاضلاب از سال ۹۷ تاکنون مطالبه داشتند که به دو ماه کاهش یافته است.

وی افزود: آب و فاضلاب نیز از هر محلی که می‌تواند حتی جابه‌جایی اعتبارات عمرانی دو ماه حقوق عقب مانده آبداران را پرداخت کند و مطالبات را به صفر برساند.

حاجی زاده تاکید کرد: شهرداری‌های یاسوج، سی‌سخت و دهدشت نیز از محل جابه‌جایی اعتبارات عمرانی، حقوق عقب مانده کارگران شهرداری را پرداخت کنند.

کد خبر 5479686

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد قیر روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر فلسطین کرمانشاه ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی رژیم صهیونیستی آمار کرونا میلیارد تومان شهرداری ها حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد