Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@19:52:13 GMT

یک قاتل مذهبی : به خاطر خدا انسان قربانی می‌کنم!

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۶۸۳۱

یک قاتل مذهبی : به خاطر خدا انسان قربانی می‌کنم!

مردی از تگزاس مردم را به اتاق متل خود دعوت میکرد و سپس آنها را قربانی کرده و به آتش می کشید.

به گزارش برنا؛ مرد متدینی اهل ایالت تگزاس ِ آمریکا که بیشتر اوقات در حال مطالعه ی کتاب مقدس دیده شده بود، هفته ی گذشته در رابطه با مرگ سه نفر دستگیر شد.

اجساد مثله شده ی این افراد در یک سطل زباله کشف شد که به آتش کشیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیسون آلن تورنبرگ ۴۱ ساله که با صحبت هایش درباره ی خداوند و ابراز علاقمندی اش به کمک به دیگران شناخته می شد، متهم به قتل سه نفر شده است – یک مرد ۴۲ ساله و دو زن ناشناس – و اینطور که گفته می شود به انجام دو قتل دیگر در گذشته نیز اعتراف کرده است.

طبق آنچه در شهادتنامه ی تورنبرگ آمده، در روز ۱۷ سپتامبر او دیوید لوئرس را به اتاق خود در یک متل دعوت کرده بود. تورنبرگ به کاراگاهان گفته که او معتقد بود لوئرس باید «قربانی» شود به همین دلیل گلوی او را برید، جسدش را تکه تکه کرد و بقایایش را در سطل زباله گذاشت. نزدیک به دو روز بعد تورنبرگ به این نتیجه رسید که یکی از آشنایان خود که برای دیدن او به اتاقش در آن متل آمده بود را هم باید قربانی کند. او گلوی این فرد که یک زن بود را هم برید و جسدش را مثله کرد.

دو روز بعد از آن تورنبرگ دست به قتل دیگری زد. قربانی سوم تورنبرگ هم یک زن بود که برای دیدن او به متل آمده بود. تورنبرگ این بار ابتدا سعی کرده بود زن را با چاقو بزند. سپس او را خفه و جسدش را قطعه قطعه کرده بود. تورنبرگ بعد از آن بقایای جسد زن را به یک سطل زباله انتقال داد و آن را به آتش کشید.

لوئرس از طریق خالکوبی اش شناسایی شد و نام دو قربانی شناسایی شده ی دیگر اعلام نشده است. اینطور که گفته می شود تورنبرگ در بازجویی های پلیس به این قتل ها اعتراف و از آن ها با عنوان «قربانی به درگاه خداوند» یاد کرده است.

بر اساس شنیده ها، او همچنین به قتل شریک عاطفی سابق خود و قربانی کردن هم‌اتاقی اش در ماه مه نیز اقرار کرده است. به گفته ی کاراگاهان، تورنبرگ از قبل مظنون به قتل هم‌اتاقی ۶۱ ساله ی خود بود، اما پلیس ادله کافی برای دستگیری او در اختیار نداشت.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • سیل ویرانگر در برزیل ده‌ها قربانی و مفقود گرفت+فیلم
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی