Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@18:39:03 GMT

اعلام راه‌های پرداخت فطریه و کفاره به نفع مددجویان بهزیستی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۶۹۱۵

اعلام راه‌های پرداخت فطریه و کفاره به نفع مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس، «امیرحسین عرب‌زاده» رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در سراسر کشور خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی  کشور براساس وظایف قانونی و تکالیف محوله شبکه وسیعی از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان، فرزندان و اقشار آسیب‌پذیر در سراسر کشور ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: انجام این مهم مستلزم حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و خداجوی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بالاخص عید سعید فطر از ایام موثر در جذب مشارکت‌های مردمی به ویژه زکات فطره، نذورات و کفاره است، تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور جز سازمان‌های واجد شرایط جمع‌آوری موارد فوق‌الذکر است.

عرب‌زاده با اشاره به استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در سراسر کشور، در پایان یادآور شد: هموطنان می‌توانند برای پرداخت  الکترونیک فطریه به درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir مراجعه و یا با کد دستوری #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* و یا شماره کارت مجازی ۷۰۷۵-۷۰۷۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷ جهت فطریه عام  و همچنین از طریق نرم‌افزارهای موبایلی آپ، سکه، بی‌باد، پاس، همراه کارت، ستاره یک، تاپ و ۷۲۴ اقدام کنند.

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، در پایان یادآور شد: مراکز نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست و مراکز نگهداری از معلولین و سالمندان در سراسر کشور آماده دریافت وجوهات، نذورات و هدایای مردم در سراسر کشور هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فطریه کفاره مددجویان بهزیستی سازمان بهزیستی سراسر کشور بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بر مشارکت درون سازمانی و بین‌نهادی و متمرکزکردن امکانات و منابع برای تحقق عینی و عملیاتی شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری در دیدار با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: ایجاد هماهنگی در بخش‌های مختلف و هم‌افزایی منابع در اختیار، لازمه دستیابی به جهش تولید و عمران و آبادانی شهر است و ضرورت دارد با تجمیع منابع امکان آن فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه مشارکت مردم در اداره حوزه‌های مختلف شهر افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری «اصفهان شهر زنده است» و بر این اساس آنچه شهر اصفهان را بر سر زبان‌ها انداخته، زنده بودن و پویایی اصفهان است.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در عمر کوتاه مدیریت شهری باید با همگرایی پروژه‌ها را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری رساند، در این صورت است که شاهد نتایج خوشایند آن که ارتقای فرهنگی، تفریحی و نشاط اجتماعی در میان شهروندان خود خواهیم بود.

حیدری بر مشارکت درون سازمانی و بین‌نهادی و متمرکزکردن امکانات و منابع برای تحقق عینی و عملیاتی شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

فراهم‌سازی زمینه مشارکت شهروندان اصفهانی در پروژه‌ها

مسعود حیدری، مشاور شهردار و مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز در این دیدار گفت: آنچه که در یک سیستم بیشترین هدر رفت انرژی را هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ معنوی به خود اختصاص می‌دهد، جزیره‌ای عمل‌کردن برنامه‌ها و طرح‌ها است.

وی افزود: با هم‌اندیشی و هم‌افزایی باید پیش از انجام هرگونه اقدام و با ساماندهی منابع و نیروی انسانی، ضمن بهره‌برداری بهینه از امکانات موجود، ضریب رسیدن به اهداف کلان مدنظر مدیریت شهر را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای عمل به شعار سال ۱۴۰۳ و تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سعی داریم با ارائه بسته‌های تشویقی و تسهیل در فرایند مشارکت زمینه مشارکت بیشتر شهروندان را فراهم سازیم و اعتقاد داریم جنس این مشارکت محدود به سرمایه‌گذاری درپروژه‌ها نیست.

حیدری تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه دیدگاه‌ها و بیان ایده‌های خلاقانه خود به خلق فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و توسعه شهر کمک کنند تا شعار «اصفهان شهر زندگی» محقق شود.

کد خبر 751390

دیگر خبرها

  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت