Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکیبا عصر شنبه در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه در نوبت اول تزریق واکسیناسیون کرونا بر اساس محل سکونت رتبه چهارم کشوری بعد از گیلان، مازندران و اردبیل را کسب کرده است.

وی افزود: وضعیت تزریق نوبت دوم و سوم در استان کرمانشاه کمتر از حد انتظار بوده اما بالاتر از میانگین کشوری است که در این مورد نیازمند حمایت بیشتر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: گروهی از افراد واکسن نزده و نامشخص وجود دارد که یا کلاً واکسن نزده و یا در استان‌هایی واکسن زده‌اند که متصل به سامانه سیب نیستند.

شکیبا بیان کرد: از ۳۳ اداره و سازمان در استان کرمانشاه که آمارشان را برای دانشگاه علوم پزشکی ارسال کرده‌اند ۹۵.۵ درصد کارکنان نوبت اول را دریافت کرده‌اند و همچنین کارکنان ادارات نوبت دوم ۸۹.۳ دهم درصد و نوبت سوم ۴۸ درصد واکسن زده‌اند و این نشان می‌دهد که اگر فقط ادارات پای کار بیایند بسیاری از مشکلات مربوط به واکسن نزدن حل خواهد شد.

وی ادامه داد: کارکنان صنایع و کارخانجات استان ۹۵ درصد نوبت اول، ۹۳ درصد نوبت دوم و ۴۵ درصد نوبت سوم را دریافت کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: دانشجویان استان نوبت اول ۹۲ درصد، نوبت دوم ۸۴ درصد و نوبت سوم ۳۸ درصد واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که از دانشجویان عزیز انتظار می‌رود با توجه به اینکه قشر تحصیل کرده جامعه هستند از واکسیناسیون استقبال کنند.

شکیبا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت بیماری در شرایط خوبی است و تعداد بستری‌ها در استان کرمانشاه پایین است اما هنر واکسیناسیون را نباید فراموش کرد چرا که این وضعیت زرد کنونی نتیجه تزریق واکسن کرونا است.

وی اضافه کرد: از هر راهی برای ادارات و ارگان‌ها تلاش کردیم که واکسیناسیون کرونا را انجام دهند اما همچنان شاهد هستیم که در نوبت دوم و سوم تزریق واکسن کرونا وضعیت خوبی در استان به ویژه در کارکنان ادارات نداریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در هرکدام از مدارس استان چندین جلسه تشکیل شد و با وجود همکاری مدیران آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان اما پوشش مناسبی به لحاظ واکسیناسیون کرونا در مدارس نداریم.

شکیبا افزود: تهویه، فاصله گذاری اجتماعی، ماسک و گندزدایی چهار اصل مهمی هستند که در مدارس می‌بایست رعایت شود و در استان کرمانشاه ۸۳ درصد تهویه مناسب، ۷۸ درصد فاصله گذاری اجتماعی، ۹۳ درصد ماسک و ۷۷ درصد گندزدایی را رعایت می‌کنند.

کد خبر 5479720

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ویروس کرونا دانشجویان دانش آموزان مدرسه پروتکل های بهداشتی واکسیناسیون کرونا روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر فلسطین کرمانشاه ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی آمار کرونا رژیم صهیونیستی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه واکسن کرونا نوبت دوم نوبت اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری