Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:04:04 GMT

نخستین بیمارستان به فشافویه ۴۰ کیلومتر فاصله دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۷۱۷۸

نخستین بیمارستان به فشافویه ۴۰ کیلومتر فاصله دارد

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر حسن‌آباد گفت: هنگام تماس شهروندان با اورژانس به طور میانگین ۴۰ تا ۵۰ دقیقه زمان انتظار وجود دارد زیرا نخستین بیمارستان نزدیک در حدود ۴۰ کیلومتر تا فشافویه فاصله دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسن ایلانلو در جمع اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به کمبود امکانات درمانی در فشافویه اظهار داشت: در حال حاضر موضوع امکانات درمانی جزو اولویت‌های نخست مطالبات مردم فشافویه است زیرا که نخستین بیمارستان نزدیک در حدود 40 کیلومتر تا فشافویه فاصله دارد و در صورت بروز مشکلات ناگهانی در زمانی تعطیلی مطب‌ها و کلینیک‌ها مردم این شهر امکان دسترسی به خدمات درمانی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هنگام تماس شهروندان با اورژانس به طور میانگین 40 تا 50 دقیقه زمان انتظار وجود دارد که در بسیاری از موارد بیمار تا رسیدن اورژانس یا پیش از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر حسن‌آباد در ادامه گفت: احداث طب اورژانس یا بیمارستان باتوجه به مسافت و جمعیت قابل توجه باید در اولویت قرار گیرد و شورای شهر حسن‌آباد در این زمینه پیگیری‌های داشته است که امیدواریم به نتیجه برسد.

ایلانلو تصریح کرد: آب شرب حسن‌آباد نیز از موضوعات قابل توجه است زیرا که مردم این بخش در حال حاضر آب شرب را خریداری می‌کنند و این در حالی است که امکان اختصاص آب از سد ماملو وجود دارد اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی ادامه داد: کمربندی شهر حسن‌آباد نیز مطالبه دیگر مردم در این بخش است زیرا که با وجود اختصاص اعتبارات و بودجه اجرایی نشده و مسیر تردد 17 استان است که باعث شده وضعیت نامناسبی را در بلوار شاهد باشیم و با وجود هزینه‌های سنگین اما بازهم شاهد بروز آسیب در این محدوده هستیم.

هزینه سنگین‌ حمل و نقل در جنوبی‌ترین نقطه استان تهران؛ کرایه 90 هزار تومانی به فشافویه/ 4 فروند اتوبوس به منطقه رسیدگلایه شورای بخش فشافویه از عدم احقاق حق آبه کشاورزان/ وعده‌های مسئولان عملیاتی نشدروستاهای فشافویه استان تهران هنوز آب و گاز ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر حسن‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی شمس‌آباد در دو نوبت صبح و عصر شاهد ترافیک سنگین است اما طرحی در این منطقه اجرایی می‌شود که تا حدودی از بار این مشکل خواهد کاست.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد. 

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد