Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:49:07 GMT

2 هزار و 58 حامی جدید به حامیان کمیته امداد پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۷۱۸۸

2 هزار و 58 حامی جدید به حامیان کمیته امداد پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنجان مهربان با شعار «ما هم می‌توانیم یک حامی باشیم» اظهار کرد: در قالب پویش زنجان مهربان که به منظور ثبت‌نام از خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حامیان جدید همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت از 2 هزار و  58 نفر از فرزندان ایتام و محسنین این نهاد را متقبل شدند، افزود: مشارکت هم‌استانی‌ها در این طرح، علاوه بر تامین بخشی از هزینه های فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد، در جاری شدن فضای همدلی و توسعه فرهنگ خیر و احسان در جامعه نیز موثر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش کمیته امداد درحوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های مددجو، تقویت نگاه تکریمی به جای صرفاً ترحمی بوده و با همین رویکرد ارائه خدمات معوض این نهاد موجب ارتقاء عزت نفس و کرامت انسانی خانواده‌های مددجو حمایت و تقویت مسؤولیت‌پذیری در آنها می‌شود، افزود: بر اساس آمارهای موجود 102 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال‌جاری تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت این استان به مددجویان کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

صالحی میزان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به خانواده‌های مددجوی این نهاد را از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از  یک میلیارد و 450 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن، درمان و فرهنگی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه طبق آمارهای موجود 76 مورد از تسهیلات پرداختی به جامعه هدف این نهاد از ابتدای سالجاری تاکنون در قالب وام کارگشایی و ضروری بوده است، اضافه کرد: به همین منظور بیش از  یک میلیارد و215 میلیون تومان از محل منابع صندوق امداد ولایت در قالب وام کارگشایی و ضروری از ابتدای امسال تاکنون  به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان کارگشایی تسهیلات جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، زارع زاده در این زمینه اظهار داشت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال 1401 آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد ( مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بندهای تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند