Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:57:23 GMT

معرفی و خرید بهترین شیرآلات برنجی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۷۲۲۴

معرفی و خرید بهترین شیرآلات برنجی در تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فروش شیرآلات برنجی در بازار لوله و اتصالات بسیار بالا است، شیرآلات برنجی اغلب در موتور خانه‌ها استفاده می‌شوند و به همین دلیل است که برای افراد فعال در این حوزه بسیار مهم و پر اهمیت هستند.

برای اینکه بتوانید خرید خوبی در زمینه شیرآلات برنجی داشته باشید باید از فروشگاه‌های معتبر این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید بدانید که این دست از شیرآلات چه مصارفی دارند و چگونه از آنها باید استفاده کرد تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

کاربرد و دلیل اهمیت شیرآلات برنجی

شیرآلات برنجی از پر مصرف ترین اقلام مورد استفاده در موتور خانه‌ها است و وظایفی از جمله قطع و وصل جریان، تنظیم جریان و موارد دیگر می‌باشد را دارند. شیرهای برنجی در انواع مختلف برای مصارف مختلفی طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. نصب، نگهداری و استفاده از این شیرآلات بسیار آسان است. معمولاً در رادیاتورها به دلیل عبور آب گرم از شیرآلات برنجی استفاده می‌کنند زیرا این جنس از شیرآلات نسبت به انواع دیگر شیرآلات، مقاومت بیشتری از خود در برابر گرما و حرارت نشان می‌دهند. اتصال شیرآلات برنجی به صورت دنده‌ای بوده و اغلب شیرهای برنجی به صورت تو پیچ رزوه می‌شوند، استاندارد دنده‌های شیر برنجی به صورت NPT است. با خرید شیرآلات برنجی و استفاده درست و به جا از آن می‌توان عمر سیستم پایپینگ و موتور خانه خود را بالا برد.

همانطور که می‌دانید از شیرآلات برنجی در بسیاری از مصارف ساختمانی خانگی و حتی صنعتی استفاده می‌شود که دلیل آن نوع آلیاژ این شیرآلات می‌باشد، اکثر افرادی که به فروش شیرآلات برنجی مشغول هستند این خواص را به خوبی می‌شناسند و به همین جهت با توجه به پروژه‌هایی که به آنها سپرده می‌شود شیرآلات برنجی را توصیه می‌کنند. این شیرآلات قابلیت چکش خواری و مقاومت در برابر حرارت را در خود دارد و به همین جهت برای مصارف موتورخانه ای بسیار مناسب است، از مزایای شیرآلات برنجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· بسیار مقاوم و محکم در برابر ضربات

· دارای طول عمر و دوام بالا

· مقاوم در برابر آب‌های سخت

· کیفیت بالای آب به علت عدم ترکیب شدن با سرب

· عدم زنگ زدگی و مقاوم در برابر اکسید شدن

شیرآلات فولادی برای شرایطی ایده آل است که تأسیسات فشار یا دمای بالا دارند. قیمت شیرآلات برنجی نسبت قیمت شیرآلات فولادی و قیمت شیرآلات استیل ارزان‌تر است و به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی دارد. برنج آلیاژی است که از مس و روی ساخته شده است. به همین دلیل، شیرهای برنجی بسیاری از مزایای شیرهای مسی را دارند. با این حال، این ماده کیفیت زیبایی شناختی بالاتری دارد زیرا شباهت زیادی به طلا دارد. این ماده به دلیل افزودن روی، حتی از مس نیز قوی‌تر است. شیرهای برنجی برای دماهای بالا مناسب هستند اما برای دماهای پایین اینطور نیست.

چه ویژگی‌هایی فروش شیرآلات برنجی را محبوب کرده است؟

شیرآلات برنجی از نظر رنگ ظاهری به موادی مانند برنج قرمز، برنج سرب، برنج سیلیسیم، برنج قلع و برنج نیکلی تقسیم می‌شوند. معمولاً در ساختار شیرآلات برنجی از سرب استفاده نمی‌شود. این ویژگی باعث شده است که از آن در صنایع آب آشامیدنی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین به دلیل مقاومت بالای شیرآلات برنجی در برابر حرارت و ضربه، از آن برای محیط‌هایی با دمای بالا و بخش‌هایی که احتمال خطر سوراخ شدن و شکستگی شیرآلات زیاد است استفاده می‌کنند. از اقلامی همچون نوار تفلون، کنف، تفلون مایع و … برای آب بندی و عدم نشتی از محل رزوه های شیرآلات برنجی می‌توان استفاده کرد.

از انواع شیرآلات برنجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· شیر سوزنی برنجی: از شیرآلات سوزنی بیشتر برای تنظیم و قطع و وصل جریان استفاده می‌شود.

· شیر آتش نشانی برنجی: از این شیرآلات برای دسترسی سریع به آب در مواقع آتش سوزی استفاده می‌شود.

· شیر یک طرفه برنجی: برای مقابله با عدم بازگشت جریان سیالات از شیر یک طرفه استفاده می‌کنیم.

· شیر صافی برنجی: شیرآلات صافی عملیات فیلتراسیون قبل از ورود به مناطق حساس را انجام می‌دهد.

· شیر بالانس برنجی: از این شیرآلات برای یکسان سازی فشار آب درون شبکه لوله کاربرد دارد.

· شیر شلنگی برنجی: از شیر شلنگی برای باز و بسته کردن جریان در محوطه‌های باز استفاده می‌شود.

· شیر کشویی برنجی: از شیر فلکه کشویی جهت کنترل دقیق قطع و وصل جریان استفاده می‌شود.

· شیر گازی برنجی: شیرآلاتی هستند باقدرت آب بندی بالا و جهت قطع و وصل جریان گاز کاربرد دارد.

· شیر پیسوار برنجی: از شیرهای پیسوار برای تنظیم و کنترل فشار جریان آب سرد و گرم کاربرد دارند.

· شیر فشارشکن برنجی: شیر فشار شکن برای کاهش فشار کلی در یک سیستم به حد مورد نظر نصب می‌شود.

فروش شیرآلات برنجی در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری که این دست از اتصالات را ارائه می‌دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می‌باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه شیرآلات، لوله، اتصالات و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد و در پروژه‌های شهرداری‌های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی (پروژه‌های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه‌های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تأمین ملزومات مشارکت داشته است.

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک ۶۸

تلفن: ۳۳۹۰۰۸۳۲

۳۳۹۰۰۷۶۵

۳۳۹۱۳۹۰۷

۳۳۹۵۸۰۹۵

همراه: ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳( رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5479732

منبع: مهر

کلیدواژه: شیرآلات لوله بازرگانی استانها دانشگاه علم و صنعت روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی آمار کرونا رژیم صهیونیستی شیرآلات برنجی قطع و وصل جریان استفاده می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آیفون در چین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که با توسعه حضور گوشی‌های هوآوی در بازار چین فروش آیفون در این کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد سقوط کرده است.

چین بزرگترین بازار گوشی جهان به شمار می‌رود و در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازار این کشور دست شرکت اپل بود اما طی سال جاری این رقم به حدود ۱۵ رسیده است.

در حالی فروش گوشی‌های آیفون در چین سقوط کرده که فروش گوشی‌های هواوی ۷۰ درصد جهش کرده و این شرکت چینی حالا سهمی برابر اپل آمریکایی از بازار گوشی چین دارد.

طی ماه‌های گذشته شرکت ویووی چین توانست با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگترین فروشنده گوشی در بازار چین تبدیل شود. هم اکنون برند آنر دومین برند پرفروش گوشی در چین به شمار می‌رود و پس از آن شرکت اپل و هواوی قرار دارند.

سقوط ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های اپل در بازار چین موجب شده تا این شرکت بدترین عملکرد خود در بازار چین در ۴ سال گذشته را به ثبت برساند.

کد خبر 6087324 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت