Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@11:03:43 GMT

اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب از مطالبات مردم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۷۲۸۶

اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب از مطالبات مردم

آقای سلیمانی دشتکی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت ۹ اردیبهشت‌ماه روز ملی شورا‌های اسلامی گفت: توسعه راه‌های ارتباطی و تکمیل جاده‌های مواصلاتی از مهمترین درخواست شهروندان شهر‌ها و روستا‌های استان است.

اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در تمامی شهر‌های استان جزو مطالبه‌های اصلی و اولویت‌دار مردم از اعضای شورا‌های اسلامی به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شوراهای اسلامی از نظرات دانشگاهیان استفاده کنند

مردم استان با مشکلاتی در بخش‌های اشتغال و اقتصاد مواجه هستند و برای رفع این مشکلات و تسریع در روند توسعه استان به تامین آب پایدار در حوزه‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعت، توسعه بخش کشاورزی به‌عنوان موتور محرک بخش اقتصاد و تضمین‌کننده امنیت غذایی مردم و تجهیز زمین‌های کشاورزی به شبکه آبیاری نوین نیاز است.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری با هدف جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور افزایش اشتغال، پایین آمدن نرخ بیکاری و رونق اقصادی از مهمترین راهکار‌های کاهش مشکلات چهارمحال و بختیاری است.

فراهم کردن زیرساخت‌ها برای توسعه مشاغل خانگی و روستایی، ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تامین امنیت سرمایه‌گذاری برای تسریع در روند توسعه استان ضروری است.

هم‌اکنون یک‌هزار و ۹۳۴ نفر در شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان عضویت دارند که از این تعداد ۲۱۹ نفر در شهر‌ها و یک‌هزار و ۷۱۵ نفر در روستا‌ها هستند.

۹۷۰ روستا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد ۱۸۰ روستا خالی از سکنه است و از ۷۹۰ روستای دیگر استان ۵۴۰ روستا شورای اسلامی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه جمع آوری فاضلاب شوراهای شهر و روستا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی