Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:21:08 GMT

آغاز عملیات باندینگ تنه درختان نارون در منطقه ۱۹

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۷۴۶۱

آغاز عملیات باندینگ تنه درختان نارون در منطقه ۱۹

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت از آغاز عملیات باندینگ تنه درختان نارون در منطقه ۱۹ در راستای پیشگیری از بروز آفت برگخوار درختان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این عملیات علاوه بر حفاظت درختان در برابر عوامل خسارت‌زا، کنترل بیماری و پیشگیری از شیوع و ازدیاد آن‌ها در سال آینده خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۹ ادامه داد: این عملیات با نظارت کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز با استفاده از سموم استاندارد و پودر مل که تنه درختان را به فاصله یک متر از طوقه به محلول مورد نظر آغشته می‌کنند تا از شیوع آفات نباتی در فصل گرم سال جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت نگهداشت شهر بویژه فضای سبز در ادامه از آغاز عملیات روغن پاشی درختان منطقه در راستای دفع آفات و مبارزه با بیماری‌های گیاهی خبر داد.

به گفته هدایت با توجه به لزوم روغن پاشی درختان در فصل تابستان این عملیات با رعایت کامل اصول فنی به صورت شبانه در معابر اصلی و بوستان‌های محله در حال اجرا است و کارشناسان مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز به طور مستمر بر اجرای اصولی و صحیح عملیات اجرایی روغن پاشی نظارت دارند.

کد خبر 5479496

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 19 تهران شهرداری تهران حفظ محیط زیست شهرداری تهران شورای شهر تهران روز قدس ماه رمضان 1401 متروی تهران آموزش و پرورش روز جهانی قدس پلیس راهور راهپیمایی روز قدس شرکت مترو تهران وضعیت معابر ماه مبارك رمضان ایستگاه مترو شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم

جنگل فندقلو شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی چشم اندازی بسیار زیبا و بکری دارد که در دل کوه‌های جاده اهر - مشگین شهر واقع شده است و یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان اهر محسوب می‌شود.

در این روز‌های بهاری شکوفه‌های درختان گیلاس باغ‌های واقع در این منطقه چشم نوازی می‌کند و جلوه خاصی به این منطقه بخشیده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی به نمایش گذاشت که می‌توانید در ادامه به مشاهده آن بپردازید.

منبع: حسین عبادی - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم