Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی رادیو ورزش رضا سخندان، رئیس سابق دپارتمان داوری در پاسخ به این سوال که چرا بحث داوری با وجود کمیته و دپارتمان دچار چالش است، گفت: در بیشتر کشور‌های دنیا کار‌ها و وظایف مشخص است. هر کسی می‌داند که باید چه کاری انجام داده و در چه مسیری حرکت کند. ما در کشورمان کار گروهی نمی‌توانیم انجام دهیم و قطعا تداخل کاری پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که عضو کمیته است وظایفی دارد و باید کار خود را انجام دهد، ولی در کار دپارتمان دخالت می‌کند و همچین مسائلی رخ می‌دهد. در بحث چیدمان یک گروه ۳ نفره بودیم. از روزی که وارد دپارتمان شدیم تمامی شرح وظایف را مشخص کردیم. چیدمان انجام و از برخی افراد باتجربه نظر خواستیم. مثلا یک نفر را برای یک بازی ناظر قرار می‌دادیم، ولی آنان نظرشان این بود که این فرد مناسبی نیست و ما هم نفر دیگری را جایگزین می‌کردیم. یک کار تیمی که به این صورت انجام و در نهایت تصمیم‌گیرنده مسئول کمیته داوران بود که چیدمان را تایید یا رد می‌کرد.

او خاطرنشان کرد: همیشه سعی کردم در زندگی ورزشی و خانوادگی سالم زندگی کرده، قضاوت و کار کنم. همین امر را هم در مسئولیتم ادامه دادم. یک اصولی باید باشد و خیلی از دخالت‌های داخل فدراسیون انجام نشود. حتی عضو هیات رئیسه من را تهدید کرد که تو را برکنار می‌کنیم. من گفتم تا زمانی که اینجا باشم کار خود را به درستی انجام می‌دهم. با شوخی و خنده گفتم که من برای این جایگاه زحمتی نکشیدم و حدود ۷ ماهی دنبال من بودند که من به عنوان مسئول به آنجا رفتم و کمک و انتقال تجربه دهم. به آنان گفتم که برخی‌ها به دنبال صندلی هستند و برای نگه داشتن آن تلاش می‌کنند، ولی من اینگونه نیستم. به آن‌ها گفتم که اگر می‌خواهید من را بردارید این کار را انجام دهید، من نیازی به این صندلی ندارم. این مسائل بوده و تا زمانی که در آنجا بودم، سعی‌ام بر این بود که اگر توصیه درستی باشد، به آن عمل کنم و در برابر فشار‌ها و رانت‌ها بایستم.

سخندان تصریح کرد: بحث داور شهرستانی و تهرانی نداریم. کیفیت باید برای مسئول مهم باشد. شاید در تهران ۱۰ داور داشته و هر ۱۰ نفر کیفیت خوبی داشته باشند و باید از هر ۱۰ نفر استفاده شود. شاید هم هیچ داور خوبی نداشته باشد. در شهرستان هم به همین صورت است. مسئولی که در آنجا است باید هم صداقت و هم عدالت داشته باشد. وقتی از داورمان توقع قضاوت خوب داریم باید مسئول هم در چیدمان و رفتار‌ها عدالت را در خصوص آن داور رعایت کند. آن فرد هم متوجه این باشد که این مسئول اگر من را در جایی قرار می‌دهد بر اساس توانایی‌های من این‌کار را انجام می‌دهد و اگر برای من بازی قرار نداده بر اساس اشکالات من بوده و باید این اشکالات را برطرف و یک رقابت سالم با همکارانم ایجاد کنم. داور توانا باید داخل زمین باشد، حتی اگر برای استان‌هایی باشد که اصلا در آنجا فوتبال وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد.

طرفداری | مهدی افضلی درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی افضلی به تسنیم گفت:

ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد:

وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت:

درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره