Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در جریان فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال رخ داد و حسن‌نیتی که ما در تمامی مراحل این رقابت‌ها نشان دادیم، اتفاقات شب گذشته نشان داد که ظاهرا مزد نیکی کردن، بدی دیدن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد مهدی رمضانی پس‌از سومین دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و گرگان در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت :با وجود سعی و تلاش مجموعه ذوب‌آهن جهت حضوری قدرتمند و جوانمردانه در لیگ بسکتبال و باوجود حسن‌نیتی که ما در تمامی مراحل این رقابت‌ها نشان دادیم، اتفاقات شب گذشته نشان داد که ظاهرا مزد نیکی کردن، بدی دیدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل‌از دیدار حساس و مهم دیروز ازجانب کمیته انضباطی فدراسیون ۳ بازیکن تاثیرگذار و یک نفر از اعضای کادر فنی ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند و این در حالی است که یکی از آنها بدون هیچ تخلفی احضار شده بود و طبعاً تبرئه نیز شد! نتیجه این احضار آن‌هم در روز قبل از مسابقه چیزی به‌جز ایجاد دلهره و اضطراب برای بازیکنان و اعضای تیم ذوب‌آهن چه چیزی بود! ؟

وی ادامه داد: برگزاری جلسات روزانه و پی‌درپی کمیته انضباطی بسیار امر پسندیده و درست است، اما به شرطی که مثل همه‌جای دنیا ۱۶ دوربین از زوایای مختلف در سالن وجود داشته باشد تا تصاویر را جهت بررسی بی‌طرفانه ثبت کند، و درست نیست این وظیفه مهم بر عهده یک نفر گذاشته شود تا با دفتر و مشاهداتش را نوشته و بر آن مبنا تیم‌ها قضاوت شوند و خاطیان واقعی دیده نشوند و به عنوان مثال؛  توهین و فحاشی های تماشا گران به بازیکنان و‌کادر تیم ذوب آهن نادیده گرفته شود. 

مدیر روابط عمومی وامور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: اجحاف دیگری که به تیم ذوب‌آهن شد ممانعت از ورود هواداران این تیم به سالن مسابقه بود، هوادارانی که با تحمل سختی راه و صرف هزینه بسیار و با هماهنگی با فدراسیون ، ثبت نام  و واریز وجه از اصفهان به تهران آمده بودند تا انتهای کوارتر نخست پشت درهای بسته منتظر کسب مجوز ورود معطل ماندند. این در حالی است که تیم شهرداری گرگان با وجود اعلام ۲ تعلیق جهت هوادارانش  و با ۳ برابر تعدادی که طبق اعلام صریح کمیته انضباطی فدراسیون مجاز بودند و برخلاف تمامی قوانین و ضوابط دو ساعت قبل‌از شروع مسابقه در سالن مستقر بودند. بالغ‌ بر ۵۰۰ هوادار گرگانی به تایید پیچ هواداران خود گرگان سالن بودند درحالی‌که علاوه‌بر جایگاه تماشاچیان نیمی از سالن را نیز در طبقه همکف به اشغال خود درآورده بودند که این امر کاملا فضای بازی را به نفع گرگان تغییر داده بود.

وی تاکیدکرد: از همه بدتر عدم حضور یگان ویژه در بیرون سالن بود که کار نیروهای حراست را برای ساماندهی همه هواداران  سخت و طاقت فرسا کرده بود .

 وی اضافه کرد: باوجود میل باطنی وقتی تکه‌های پازل اتفاقات بازی دیروز را کنار هم می‌گذاریم به جمع‌بندی ناراحت‌کننده‌ای می‌رسیم، سوال دیگری که از مسئولان برگزارکننده این مسابقات داریم؛ این است که چرا با وجود این‌همه داور آماده و ذیصلاح در بسکتبال، باید برای این دیدار داوری انتخاب شود که ایجاد شُبه و شک می کند .

رمضانی گفت: چرا احکام کمیته انضباطی فقط برای تیم ذوب‌آهن، آن‌هم با این سرعت و قاطعیت اجرا می‌شود. چرا برخورد با تیم‌ها متفاوت است ؟ مگر درخواست باشگاه ذوب آهن چیزی جز ایجاد فضای منصفانه برای رقابتی سالم بوده است؟ چرا فشارهای بیرونی باید در رقابت تیم ها تاثیر گذار باشد؟ و نکته بسیار عدم حضور مامورین تست دوپینگ در دیدار اول و انجام تست دوپینگ رندمی، به جای تست هدفمند در این مسابقات حساس جای تعجب دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن کمیته انضباطی تیم ذوب آهن رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت کار در سال جاری با اجرای برنامه هایی تلاش خواهد کرد دغدغه جامعه کارگری درباره امنیت شغلی را رفع کند.

خلیل‌احمد سلامی امروز سه شنبه در جشن روز کارگر که به میزبانی تشکیلات خانه کارگر استان برگزار شد، اظهار کرد: قشر پر تلاش کارگری در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال قرار دارد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که بواسطه تحریم‌های ظالمانه به ایران عزیز تحمیل شده است، کارگران و کارفرمایان همت و تلاش خود را برای خودکفایی کشور بکار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق وظایف ذاتی خود و راهبری منویات مقام معظم رهبری، ارتقای وضعیت معیشتی و تأمین امنیت شغلی قشر کارگری را امسال دنبال می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • محروميت ناگهانى قبل از نیمه نهایی حساس لیگ!
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی