Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@14:48:13 GMT

حبس راننده پژو در خودروی مچاله شده +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۷۶۷۱

حبس راننده پژو در خودروی مچاله شده +عکس

راننده جوان پژو پارس، در اتاقک خودروی متلاشی شده محبوس شد.

ساعت ۵ صبح امروز واژگونی خودرو و محبوس شدن راننده داخل آن توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳۶ و ۶۱ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران خود را به محل حادثه در بزرگراه شهید بابایی (مسیر غرب به شرق)، بعد از بزرگراه امام علی(ع) رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر گنجی؛ فرمانده آتش‌نشانان درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حین حرکت، ناگهان از مسیر اصلی منحرف، پس از برخورد با گاردیل وسط بزرگراه، در فضای وسط بزرگراه واژگون شده و راننده جوان داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانی بی‌درنگ پس از قطع جریان برق خودروی سواری، علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و نشتی بنزین این وسیله‌نقلیه را رفع کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص قسمتی از بدنه خودروی سواری را برش دادند و راننده ۳۰ ساله خودروی سواری که دچار مصدومیت شده بود، با احتیاط کامل از داخل اتاقک این وسیله‌نقلیه خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از انتقال خودروی سواری به حاشیه امن بزرگراه با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند. 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حبس حبس ابد حبس خانگی حبس الکترونیکی خودروی سواری آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک‌مغازه شارژ سیلندر گاز و کنترل آن از سوی آتش‌نشانان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام‌ وقوع این حادثه در خیابان حضرتی‌ و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن بیا کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه امشب به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد