Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، حسین هوشیار درباره ایجاد شهربازی رایگان در روز عید فطر در دریاچه چیتگر افزود: پردیس فرهنگی از سه روز پیش در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس برپا شده است و باتوجه به اینکه بسیاری از شهروندان از گوشه و کنار پایتخت به این مجموعه می‌آیند، مدیریت شهری منطقه در نظر گرفت ده‌ها وسیله بازی ویژه کودک و نوجوان در این مجموعه راه اندازی کند تا مراجعه کنندگان بتوانند به شکل رایگان از این مجموعه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فعالیت این پردیس فرهنگی از ساعت ۹ شب تا ۲۳ است و در روز عید فطر و فردای عید که روز تعطیل به حساب می‌آید، دایر خواهد بود تا یک محیط شاد برای شهروندان فراهم شود.

هوشیار ادامه داد: طبق ارزیابی صورت گرفته بسیاری از شهروندان از این پردیس ابراز رضایت داشته‌اند و استقبال بسیار خوبی در مدت اجرای برنامه وجود داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ اضافه کرد: در این پردیس فرهنگی ده‌ها غرفه فرهنگی و آموزشی نیز وجود دارد که در حوزه‌های علمی، نقاشی، خوشنویسی، کار آفرینی، آموزش پسماند و... فعالیت دارند.

او تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که در این مجموعه مورد توجه شهروندان قرار گرفته، فعالیت‌های ورزشی است که در دو دسته بومی و محلی به اجرا در می‌آید و همچنین مسابقات ورزشی نیز در این مجموعه برای تمامی گروه‌های سنی دایر است.

هوشیار گفت: در محوطه این پردیس ، سکوی فرهنگی در قالب برنامه‌هایی شامل گروه سرود، موسیقی ملی و حماسی، اجرای تئاتر ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، شعبده بازی و سرگرمی برگزار می‌شود.

کد خبر 673457 برچسب‌ها منطقه ۲۲ خبر مهم شهرداری شهردارى تهران شهر بازی تهران دریاچه چیتگر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۲۲ خبر مهم شهرداری شهردارى تهران شهر بازی تهران دریاچه چیتگر مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه