Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالصادق نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد با بیان اینکه ساعاتی پیش شاهد رگبارهای شدید و سیل‌آسا در شهرکرد بودیم، گفت: برگ‌های درختان، زباله‌های موجود در جوی‌ها، گل و لای و ... سبب آبگرفتگی پل‌ها و سرریز شدن آب به سطح خیابان‌ها شد اما آب به منزل و مغازه شهروندان نفوذ نکرده و تاکنون گزارشی با این موضوع دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: ظرفیت برخی از جوی‌ها تکمیل شد که قطعٱ در این شرایط آب به خیابان سرریز می‌شود و سنگریزه‌هایی را با خود به خیابان می‌آورده که ماموران شهرداری در حال جارو کردن و جمع آوری آن‌ها هستند.

نجفی عدم احتیاط شهروندان و احداث بی‌رویه پل را عامل اصلی این آبگرفتگی‌ها دانست و افزود: متاسفانه شهروندان پل‌های غیر اصولی را درب مغازه ها و منازل خود احداث می‌کنند و بعضاً هنگام احداث پل راه و مسیر عبور آب را می‌بندند که همین عوامل باعث بروز چنین مشکلاتی در شهر می‌شود، قطعاً هرگونه که با طبیعت برخورد شود طبیعت نیز به همان نحو با ما برخورد می‌کند.

وی گفت: قانون جمع‌آوری پل‌های غیر اصولی را داریم اما اگر این کار انجام شود و با اعتراضات مردمی و یا احداث مجدد پل‌ها روبرو خواهیم شد پس تنها راه برون رفت از این مشکلات افزایش فرهنگ شهروندی است.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه عوامل شهرداری گره‌ها و نقاط حادثه‌خیز شهر را می‌شناسند و در مواقع حساس از آن‌ها سرکشی می‌کنند، بیان داشت: به اتفاق همکاران در حال بازدید از وضعیت شهر هستیم و تنها مشکلی که مشاهده شد اشکفتک بود که با ایجاد مسیر انحرافی وضعیت کنترل شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست شهرداری شهرکرد آبگرفتگی معابر باران سیل آسا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود