Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنلی با شکست واتفورد یک گام دیگر به بقا نزدیک‌تر شد ونوریچ با قبول شکست مقابل استون‌ویلا به چمپیونشیپ سقوط کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار بازی به صورت همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین دیدارها برنلی از سد واتفورد گذشت و نوریچ به استون‌ویلا باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک بازی ۶ امتیازی تیم‌های واتفورد و برنلی در ویکاریج رود به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان به برتری ۲ بر یک دست یافت. واتفورد تا دقیقه ۸۳ با گل به خودی جیمز تارکوفسکی برنده میدان بود اما جک کورک(۸۳) و جوش برونهیل(۸۶) بازگشت بزرگ برنلی را رقم زدند تا این تیم با بردی دلچسب و در ادئامه روند فوق‌العاده‌اش با مایکل جکسون از ۳۴ بازی ۳۴ امتیازی شود و به رده شانزدهم صعود کند.

 تیم نگون‌بخت روی هاجسون اما با تحمل بیست و چهارمین باخت این فصل ۲۲ امتیازی باقی ماند و در رده نوزدهم جای گرفت. لیدز در صورتی که بتواند یک امتیاز دیگر به دست بیاورد، سقوط واتفورد نیز مسلم خواهد شد.

در دیگر بازی مهم امروز(شنبه) استون‌ویلا در خانه با نتیجه ۲ بر صفر تیم قعرنشین نوریچ را شکست داد. اولی واتکینز در دقیقه ۴۱ روی پاس دنی اینگس گل اول را زد و خودِ اینگس در دقیقه ۹۳ فاصله را ۲ برابر کرد تا ستاره میدان نام بگیرد. شاگردان استوین جرارد با این برد خانگی ۴۰ امتیازی شدند و در رده سیزدهم ایستادند.

نوریچ نیز ۲۱ امتیازی باقی ماند تا فاصله‌اش با منطقه امن جدول در فاصله چهار هفته تا پایان به ۱۳ امتیاز برسد و سقوطش به چمپیونشیپ مسلم شود.

نتایج دیگر دیدارهای امروز:

ساوتهمپتون ۱-۲ کریستال پالاس

وولورهمپتون ۰-۳ برایتون

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: چمپیونشیپ ، لیگ برتر انگلیس ، نوریچ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: چمپیونشیپ لیگ برتر انگلیس نوریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

کد خبر 6092726

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!