Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته سی‌و پنجم لیگ برتر انگلیس با پیروزی تیم‌های کریستال پالاس و استون ویلا دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران، امروز (شنبه) دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس پیگیری شد که در پایان آنها تیم‌های کریستال پالاس و استون‌ویلا برابر رقبای خود به برتری دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزشگاه سنت‌ماری، تیم ساوتهمپتون در حالی با نتیجه 2 بر یک به میهمانش کریستال پالاس باخت که با گلزنی اوریول رومئو در دقیقه 9 از این تیم پیش افتاده بود. با این حال گل‌های ابرچی ازه در دقیقه 60 و ویلفرد زاها در دقیقه 2+90 سه امتیاز بازی را به کریستال پالاس اختصاص داد.

در بازی همزمان، استون‌ویلای تحت هدایت استیون جرارد با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود نوریچ سیتی را مغلوب کرد. اولی واتکینز در دقیقه 41 و دنی اینگس در دقیقه 3+90 برای استون‌ویلا گلزنی کردند تا این تیم 30 امتیازی شود و به رده سیزدهم جدول صعود کند. نوریچ 21 امتیازی هم در قعر جدول باقی ماند و یک قدم دیگر به سقوط به لیگ دسته اول فوتبال انگلیس نزدیک شد.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 به وقت تهران، منچسترسیتی برای پس گرفتن صدر جدول از لیورپول در خانه لیدزیونایتد به میدان خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر، تیم‌های لیورپول با 82 امتیاز، من‌سیتی با 80 امتیاز، چلسی با 66 امتیاز و آرسنال با 60 امتیاز اول تا چهارم هستند.

لیگ برتر انگلیس| لیورپول با شکست نیوکاسل از منچسترسیتی سبقت گرفت

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستال پالاس ساوت همپتون لیگ برتر انگلیس کریستال پالاس ساوت همپتون لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و وستهم در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و وستهم عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی دو بر دو به‌پایان رسید.

جرد بوون در دقیقه ۴۳ و میکائیل آنتونیو در دقیقه ۷۷ برای وستهم گلزنی کردند.

در مقابل اندرو رابرتسون در دقیقه ۴۸ و آلفونس آرئولا (گل به‌خودی) در دقیقه ۶۵ گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم کد خبر 748510

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد