Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@14:16:54 GMT

خرید ماسک مو و شامپو کراتینه از فروشگاه کاج شاپ

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۱۰۹

خرید ماسک مو و شامپو کراتینه از فروشگاه کاج شاپ

تقریباً تمام خانم‌ها می‌دانند که موهای کراتین شده به مراقبت بیشتری نیاز دارد؛ چرا که تارهای مو رطوبت خود را حین کراتین‌ کردن از دست می‌دهند و بنابراین، برای اینکه بتوانید آن‌ها را به حالت اولیه خود برگردانید، نیاز است روش‌های مراقبت از مو را بیشتر از حالات عادی، انجام دهید که روش‌های زیادی برای مراقبت از مو وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانید از شامپوهایی که مخصوص موهای رنگ‌شده و یا کراتین شده هستند، استفاده کنید. علاوه بر این، ماسک موهای مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که البته ازنظر کیفیت با یکدیگر، متفاوت هستند. شما می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که دارید، یک ماسک موی نسبتاً خوب برای مراقبت از موهای کراتین شده خودتان را خریداری کنید. در ادامه با این دو محصول مراقبتی مو یعنی ماسک مو و شامپو کراتینه بیشتر آشنا می‌شوید.

تاثیر ماسک مو بر زیبایی و فرم موی سر

زمانی که از محصولات مراقبتی مو مثل ماسک مو استفاده می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که پس از استفاده، موهای ابریشم گونه و نرمی داشته باشید. این موضوع قطعاً روی زیبایی بیشتر موها، تأثیرگذار است. درواقع یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث می‌شود شما به یک سالن زیبایی مراجعه کرده و درخواست کنید موهای شما را کراتین نمایند، وز بودن و خشکی بیش‌ازاندازه موهاست. اگر پس از کراتین کردن موها، مراقبت از آن‌ها را درست انجام ندهید، نمی‌توانید نتیجه خوبی را در پایان کار انتظار داشته باشید. صرف اینکه تنها با استفاده از یک ماسک مو می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

البته توجه داشته باشید که تنها محصولی را تهیه کنید که آثار کراتینه موهای شما را از بین نبرد. معمولاً شامپوهای بدون سولفات برای موهای کراتین شده مناسب هستند. به این صورت که اگر هرروز هفته هم از آن استفاده کنید، آسیبی به موها نمی‌رساند. مورد دیگری که باعث می‌شود بتوانید از موهای کراتینه خود به خوبی مراقبت کنید، محدودیت شنا در استخر است؛ چرا که کلر موجود در آب استخر باعث آسیب به موهای کراتین شده می‌شود؛ بنابراین در کنار استفاده از ماسک مو، این موارد را نیز در نظر داشته باشید و اگر از علاقه‌مندان به شنا و رفتن به استخر هستید، حتماً همراه خود کلاه مخصوص شنا داشته و تا حد امکان از برخورد آب استخر با موها جلوگیری کنید.

برای افرادی که قصد دارند پروسه مراقبت از موهای کراتینه خود را کامل کنند، توصیه به استفاده از روغن می‌شود؛ چرا که روغن‌هایی مثل روغن نارگیل می‌تواند جلوی تماس مستقیم مواد مضر مثل کلر و... را با موهای کراتین شده شما بگیرد؛ بنابراین در چنین شرایطی می‌توانید از این روغن به‌عنوان یک سد حفاظتی برای موهای خود استفاده کنید.

فواید استفاده از شامپو کراتینه

همان‌طور که گفتیم شامپوهای کراتینه، فری سولفات یا بدون سولفات هستند و همین موضوع باعث می‌شود که با شستشوی مکرر و روزانه، آسیبی به موهای کراتین شده وارد نشود که رعایت کردن این موارد باعث خواهد شد اثر کراتینه به مدت طولانی‌تری روی موهای شما باقی بماند. در غیر این صورت، اثر آن از بین رفته و مجبور به تکرار آن می‌شوید؛ بنابراین یکی از اصلی‌ترین فواید استفاده از شامپو کراتینه، طولانی‌تر شدن اثر کراتین روی موهاست.

زمانی که برای انجام کراتین موها به سالن زیبایی مراجعه می‌کنید، معمولاً آرایشگر یک مدت‌زمان تقریبی را برای ماندگاری کراتین به شما اعلام می‌کند. به ‌عنوان مثال خیلی از سالن‌ها مخصوصاً آن‌هایی که از مواد باکیفیتی برای کراتینه کردن موها استفاده می‌کنند، تضمین ماندگاری 9 ماهه و یا 6 ماهه می‌دهند. مسلم است که اگر در مراقبت از چنین موهایی کوتاهی شود، مدت ماندگاری کراتین موها کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

5 نکته ی مهم برای انتخاب ماسک مو و شامپو کراتینه

برای اینکه بتوانید انتخاب درستی درزمینه ماسک مو و یا شامپو کراتین داشته باشید، باید به نکاتی توجه کنید. در واقع توجه به نکاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم به شما کمک می‌کند که بتوانید محصول مناسب موی خود را انتخاب کنید. نکات مهم برای انتخاب ماسک مو و شامپو کراتینه شامل موارد زیر می‌شود:

انتخاب ماسک مو و شامپو کراتینه متناسب با جنس مو

خوشبختانه برای هر جنس مو، محصولات مراقبتی مناسبی وجود دارد؛ بنابراین قبل از اینکه به سراغ فروشگاه‌های عرضه ماسک و شامپو کراتینه بروید، جنس موهای خود را در نظر بگیرید. این محصولات هم برای موهای چرب و هم برای موهای خشک، در انواع متفاوتی وجود دارند. حتی ماسک مو مخصوص موهای فر، موهای نازک و صاف نیز وجود دارد.

انتخاب نوع ماسک مو

 ماسک موها به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند که دسته اول نیاز به آبکشی نداشته و پس از حمام و شستشوی موها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دسته دوم، ماسک‌هایی هستند که در پایان شستشوی موها در حمام می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اینکه کدام نوع را انتخاب کنید، بستگی به سلیقه شخصی شما دارد و تقریباً هر دو، کار یکسانی انجام می‌دهند.

توجه به ظرف نگهدارنده ماسک مو

ماسک موها معمولاً به سه شکل پمپی، کاسه‌ای و تیوپی در بازار به فروش می‌رسند. اگر ماسک مویی که انتخاب می‌کنید قرار است داخل حمام مورد استفاده قرار گیرد، بهتر است مدل پمپی و تیوپی آن را بخرید. معمولاً مدل‌ کاسه‌ای بزرگ بوده و برای استفاده بعد از حمام مناسب‌تر است.

انتخاب محصول از برندهای معتبر

برخی از برندهای تجاری معتبر امتحان خود را پس داده‌اند؛ بنابراین زمانی که برای خرید به فروشگاه مراجعه می‌کنید، معمولاً بهتر است به سراغ برندهای معتبر و البته آن دسته از محصولاتی بروید که تاریخ انقضای مشخصی دارند. برای خرید محصولات مراقبتی پوست و مو بهترین کار مراجعه به داروخانه‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی یا آنلاین معتبر است.

استفاده از راهنمایی مشاوران پوست و مو

معمولاً در فروشگاه‌های آنلاین و یا داروخانه‌ها مشاورین پوست و مو هم وجود دارند و می‌توانند شما را در انتخاب یک محصول مناسب راهنمایی کنند. این موضوع مخصوصاً در فروشگاه‌های آنلاین بسیار پررنگ است؛ چرا که برخی از فروشگاه‌های معتبر امکان ارائه مشاوره به‌صورت ۲۴ ساعت را برای مخاطبین خود فراهم  کرده‌اند، تا از این طریق بتوانند موجبات رضایت خاطر مشتریان و مخاطبین را کسب کنند.

چه شامپوهای کراتینه ای خوب هستند؟

همان‌طور که در قسمت‌های قبل توضیح دادیم، شامپوهای کراتینه ای مناسب هستند که حاوی سولفات نبوده و بتوانند اثر کراتین روی موها را بیشتر نگه‌ دارند. شامپوهایی که دارای ترکیبات اسیدی و ترکیبات بسیار قوی هستند، باعث کاهش ماندگاری کراتین موها می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود که هزینه و زمانی که صرفه انجام کراتین برای موهایتان کرده‌اید به هدر برود. پس منطقی است که در انتخاب شامپو ‌کراتینه حتماً دقت کافی داشته باشید.

خرید ماسک مو و شامپو کراتین از فروشگاه کاج شاپ

همان‌طور که گفتیم، برای تهیه محصولات مراقبتی پوست و مو بهتر است به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید. فروشگاه اینترنتی کاج شاپ سال‌هاست در این زمینه فعالیت داشته و جزء فروشگاه‌های معتبر محسوب می‌گردد. شما می‌توانید با خیال راحت به وب‌سایت اینترنتی این فروشگاه مراجعه کرده و انواع ماسک مو و شامپو کراتین را خریداری کنید. وجود مشاور پوست و‌ مو در فروشگاه اینترنتی کاج شاپ، انتخاب محصول را برای شما راحت‌تر می‌کند.

جمع بندی

پوست و مو حساسیت بالایی داشته و لازم است برای انتخاب محصولات مراقبتی، وسواس به خرج دهید؛ چرا که این محصولات مستقیماً با سلامت جسمی شما در ارتباط هستند و در صورت عدم داشتن کیفیت می‌توانند به پوست و موی شما آسیب برسانند؛ بنابراین همچنان توصیه می‌کنیم، برای تهیه این محصولات به دنبال فروشگاه‌های معتبر باشید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فروشگاه های معتبر محصولات مراقبتی مراقبت از مو داشته باشید باعث می شود برای موهای پوست و مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته یک منبع آگاه ایلان ماسک روز گذشته به پایتخت چین سفر کرد و قرار بود درباره راه اندازی نرم افزار کاملا خودران و اجازه انتقال داده های رانندگی به خارج از کشور گفتگو کند.

سفر ناگهانی این میلیاردر که طی آن با لی کیانگ نخست وزیر چین نیز ملاقات کرد، یک هفته پس از آن انجام شد که وی برنامه های سفر به هند برای ملاقات با نارندا مودی نخست وزیر این کشور را به دلیل مسئولیت های سنگین تسلا لغو کرد.

امروز دو منبع آگاه فاش کردند تسلا با بایدو توافق کرده تا از لیسانس فناوری نقشه بندی این شرکت برای جمع آوری داده ها در جاده های عمومی چین استفاده کند. تسلا مدعی است چنین فرایندی، گامی کلیدی برای معرفی نرم افزار کاملا خودران در این کشور است.

از سوی دیگر یک انجمن خودروی مهم چین اعلام کرد خودروهای مدل 3 و Y تسلا از جمله مدل هایی هستند که آزمایش شده و الزامات امنیت داده چین را دارا هستند.

امنیت داده و پیروی از قوانین دلایل اصلی هستند که این خودروساز برقی آمریکایی تاکنون نتوانسته نرم افزار کاملا خودران را در چین فراهم کند.

رگولاتورهای چینی از 2021 میلادی تسلا را ملزم کرده اند تمام داده هایی که از ناوگان خودروهای چینی اش در شانگهای جمع آوری می شود را ذخیره کند، در نتیجه شرکت آمریکایی نمی توانست هیچ یک از داده ها را به آمریکا انتقال دهد.

ماسک خواستار تاییدیه انتقال داده های جمع آوری شده به خارج از این کشور بود تا الگوریتم هایش را برای فناوری های خودران آموزش دهد.

کد خبر 6091857

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها