Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:19:17 GMT

وضعیت دریافتی کارگران ‌شهرداری بهبود پیدا می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۱۳۰

وضعیت دریافتی کارگران ‌شهرداری بهبود پیدا می کند

به گزارش خبرنگار مهر احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری ضمن عرض تبریک به مناسبت روز کارگر و ایام عید فطر اظهار کرد: کار به معنای بازگشت به فطرت انسانی است.

وی ادامه داد: جوهره انسانی به کار است و برگشت به حقیقت انسانی به معنای بازگشت به هویت کار و کارگری است و خدمتگزاری شما کارگران در هر ساعت از شبانه روز بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی تصریح کرد: شهر زمانی شهر است که خدمت شما کارگران عزیز در آن نشان داده شود، ارزش هر انسانی به کاری است که به خوبی انجام می‌دهد.

وزیر کشور با اشاره به ارزش کارگران شهرداری گفت: ارزش شما کارگران عزیز بسیار والا است و خدمت‌رسانی بزرگترین ارزش است و زندگی شما کارگران بسیار با عزت است.

وی تصریح کرد: به صورت حتم مدیران شهری به فکر بهبود وضع زندگی شما کارگران هستند و امسال با اعمال افزایش دریافتی‌ها ارتقای خوبی در حوزه مالی را شاهد خواهیم بود دولت قدر دان زحمت شما عزیزان است.

کد خبر 5479812 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور احمد وحیدی شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران روز قدس ماه رمضان 1401 متروی تهران آموزش و پرورش روز جهانی قدس پلیس راهور راهپیمایی روز قدس شرکت مترو تهران وضعیت معابر ماه مبارك رمضان ایستگاه مترو شهر تهران شما کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند

منتخب مردم بابل در انتخابات مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه اکسپو ایجاد آشنایی مازندران با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی می‌شود، تاکید بر تقویت سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش این استان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد فاطمی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از غرفه مازندران واقع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران برگزاری اکسپو را فرصتی برای آشنایی مازندران با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی عنوان و اظهار کرد: مزیت‌های این استان باید در عرصه‌های ملی به نمایش گذاشته شود تا بتوان از این طریق، زمینه برای صادرات محصولات مازندران افزایش پیدا کند.

وی افزود: با وجود مزیت‌های مهم کشاورزی در مازندران و برخورداری از ظرفیت‌های ویژه متأسفانه امروز کشاورزان در این استان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

نماینده منتخب بابل در مجلس دوازدهم نبود پایانه صادراتی قوی را مهم‌ترین مشکل در زنجیره ارزش عنوان و مطرح کرد: با وجود نبود چنین ظرفیتی برای این بخش مشکلاتی ایجاد کرده است.

فاطمی ادامه داد: این محصولات در انبار کشاورزان انبار می‌شود و در نهایت دلالان از این وضعیت سود می‌برند.

وی برپایی این نمایشگاه را فرصتی جهت آشنایی با بازرگانان ایرانی و خارجی دانست و گفت: می‌توان در این مکان با تجار و بازرگانان در زمینه سرمایه‌گذاری و زنجیره ارزش استان‌ها اقدام کرد.

منتخب مردم بابل در دور جدید فعالیت خانه ملت با تاکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد تا در زمینه صادرات مرکبات و کیوی با وضع قوانین و ارائه تسهیلات کمک شود، اظهار کرد: برای بهبود وضعیت کشاورزان، باغداران و برنج‌کاران مازندران باید زمینه‌هایی برای کاهش هزینه‌های تولید محصول ایجاد کنیم.

کد خبر 749704

دیگر خبرها

  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • پیش‌بینی برداشت بالغ بر ۵۷۵ هزار تن‌ گندم آبی در خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است