Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آیین تجلیل از کارگران و پاکبانان شهرداری بندرعباس با حضور مقامات استانی در سالن فجر این شهر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، شامگاه امروز آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس به مناسبت روز کار و کارگر در سالن فجر این شهر و به میزبانی شهرداری و با حضور مسئولان و مقامات استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فاطمه جراره رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس در جمع کارگران و پاکبانان مجموعه شهرداری گفت: در برنامه 1401 شهرداری دغدغه کارگران شهرداری کاملا دیده شده است.

وی افزود: تاکید داریم که حقوق کارگران به موقع پرداخت و بیمه تکمیلی آنان نیز انجام شود تا دغدغه این زحمت‌کشان را برآورده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به کارگران شهرداری این قول را میدهیم که پرداخت حقوقشان بعنوان اولویت اول شورا و شهرداری قرار گرفته و مشکلاتشان حل می‌شود. 

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز در این جلسه اظهار داشت: به عنوان شهردار بندرعباس تلاش کارگران شهرداری را که در تمام ایام سال زحمات بسیاری برای شهر می‌کشند میستایم. 

روایت تسنیم از مظلومیت کارگران شهرداری‌ها و آبداران کهگیلویه و بویراحمدحداقل حقوق کارگران هنوز با حداقل‌های زندگی فاصله چند میلیونی داردبه‌روزرسانی سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب (PWA) بانک رفاه کارگران

وی افزود: اگر در شهر بندرعباس شاهد تنظیف به موقع و زیبایی هستیم مدیون تلاش شبانه روزی کارگران سختکوش است که با تمام وجود در این زمینه تلاش می‌کنند. 

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه تلاش داریم خادم خوبی برای کارکنان و کارگران شهرداری باشم گفت: به وجود همه شما افتخار میکنم و سعی میکنم خادم خوبی برای این شهر و شهروندان باشم.

وی تصریح کرد: کارگران از ارکان توسعه شهری هستند و ما نیز صیانت از حقوق این قشر زحمت کش را وظیفه خود می‌دانیم و در تلاشیم مشکلات حوزه کارگری کاهش یابد. 

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: به نمایندگی از طرف مردم خوب بندرعباس از زحمات کارگران شهرداری که تلاش‌های شبانه روزی به منظور زیباسازی شهر و تنظیف دارند تقدیر می‌کنم. 

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، خمیر و حاجی آباد گفت: با سختی کار کارگران آشنا هستم از مدیران مجموعه شهرداری می‌خواهم که حقوق کارگران را به موقع پرداخت و مشکلاتشان را برطرف کنند.

مرادی تصریح کرد: مسئولان باید خودشان را جای کارگران قرار دهند تا به سختی کار این قشر زحمت کش پی ببرند، تلاش همه مسیولین شهر و استان، پرداخت حقوق به موقع کارگران است تا بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.

وی گفت: باید همه دست در دست هم بدهیم تا بندرعباس همیشه زیبا باشد و مشکلات حوزه‌های مختلف این شهر حل شود. 

به گزارش تسنیم، در این جلسه از زحمات پاکبانان شهرداری بندرعباس از سوی مقامات استانی تجلیل و ضیافت افطاری مشترک مسئولان و کارگران و پاکبانان بندرعباس برگزار شد.

انتهای پیام/864/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگران و پاکبانان شهرداری بندرعباس کارگران شهرداری برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: پاکبانان با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

وی ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز  کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم  این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است